Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-08-10
End date 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Centralna Komisja Egzaminacyjna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572831-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach
o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, przy czym zał. 1a - część 1, zał. 1b - część 2.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części.
Część nr 1:
Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokujących
Zadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez
Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów
Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez
Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów
Zadanie IV - 1 monitor 34 cale
Część nr 2:
Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory
Zadanie VI - 1 komputer All In One

3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7b4a7d3-0121-419e-8ac3-28745634e238
Biuletyn 572831-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Komisja Egzaminacyjna
Regon 01492522400000
Zamawiajacy adres ulica Józefa Lewartowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 536 65 31,
Zamawiajacy fax 22 536 65 46
Zamawiajacy email przetargi@cke-efs.pl,
Adres strony url www.cke.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cke.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cke.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres pocztowy siedziby Zamawiającego Centralna Komisja Egzaminacyjna: ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny CKE/ 8 /2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, przy czym zał. 1a - część 1, zał. 1b - część 2. 2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części. Część nr 1: Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokujących Zadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów Zadanie IV - 1 monitor 34 cale Część nr 2: Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory Zadanie VI - 1 komputer All In One 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 245988,74
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 4
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Pzp, w szczególności posiadają zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali: 1a) w zakresie Części nr 1 - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 100 000,00 PLN brutto; 1b) w zakresie Części nr 2 - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 40 000,00 PLN brutto 2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp. 3. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, muszą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w: - ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca, - ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca, natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp musi spełnić każdy z Wykonawców. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki o których mowa powyżej musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w: - ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot, - ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot, oraz wykazać, że podmioty, na których zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 i 2.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie każdego z ww. Wykonawców, w tym również okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu 2. W celu wykazania spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi być aktualny na dzień jego składania. 3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie dokonana ‎wg formuły spełnia-nie spełnia. 4. Jeżeli Wykonawca, w oświadczeniu, o których mowa w ust.1, wykazał, że polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to podpisane przez podmiot udostępniający zasoby Wykonawca załącza w oryginale wraz z składaną ofertą. Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (oryginał) – wg. wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ – Część 1, Załącznik 4b do SIWZ – Część 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wg treści Formularza oferty (Załącznik nr 4a/4b). 3. Jako integralną część oferty Wykonawca składa (wraz z ofertą) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowy oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5a do SIWZ, załącznik nr 5b do SIWZ – stanowiący załącznik nr 1 do Formularza oferty dla danej części. 4. Integralną część oferty stanowią również: 1) wydruk/i wyniku/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych procesorów mierzoną testem Passmark CPU Mark dostępnym na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - która wynosi co najmniej: a) 8930 punktów Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 – Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. b) 12490 punkty Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. c) 13670 punktów w teście PassMark CPU Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/i wynik/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z ww. strony. 2) wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych kart graficznych mierzoną testem PassMark Performance Test, dostępnym na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php – która wynosi co najmniej: a) 2570 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. b) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. c) 2570 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. d) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r. Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z ww. strony; 2) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające posiadanie certyfikatów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego, serwisu, dopuszczenia do obrotu, tj.: a) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 9001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji, serwisu i sprzedaży rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1); b) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 14001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 14001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1); c) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu certyfikatu ISO 9001 przez firmę serwisującą potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych tj. montażu i serwisu rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie świadczenia usług serwisowych dla ww. normy (zadanie I, II, III, IV w części 1). d) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu deklaracji zgodności CE lub równoważnej, tj. deklaracji/certyfikatu dopuszczającego oferowany przedmiot do obrotu na terenie UE (zadanie I w części 1) e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie potwierdzenia kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (zadanie I w części 1) 3) Oświadczenia Producenta: a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych zgodnie z opz (zadanie I w części 1) b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanych urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym producenta zgodnie z opz (zadanie I w części 1) Dokumenty z ust. 4 stanowią integralną część oferty i nie mogą być uzupełniane. Brak złożenia ww. dokumentów wraz z ofertą skutkuje, niezgodnością oferty z treścią SIWZ, co stanowi podstawę do odrzucenia oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał (lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) wg treści określonej w załączniku nr 7 lub 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, które w zakresie poszczególnych części wynosi: Część 1 – 6 500,00 PLN (sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) Część 2 – 1 500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być ‎wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto: 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego cz. nr .....” , postępowanie nr CKE/8/2020 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;‎ 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;‎ 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ‎ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ‎‎(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).‎ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ppkt. 1). 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się włożyć do oferty. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku zaistnienia następujacych okoliczności: 1) w trakcie realizacji umowy wydarzenie/a noszące znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizacje umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zmawiającego wynikające z treści umowy; 2) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji przedmiotu umowy lub obowiązki stron związane z odprowadzeniem danin publicznych, postanowienia umowy zostaną dostosowane do ww. wymagań określonych w ww. przepisach prawa w zakresie w jakim ww. wymagania są niezgodne z treścią umowy. Zmiany zostaną dokonane niezwłocznie po zmianie stanu prawnego w drodze aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy; 3) konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, leżącymi po stronie Zamawiającego lub spowodowanej przyczynami niezależnymi od stron umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub terminów poszczególnych dostaw nie przekroczy 90 dni. Strony umowy dokonają zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że zmiana umowy z ww. powodów możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany; 4) konieczności zmiany parametrów zaoferowanego sprzętu w ramach realizacji zamówienia, dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technologicznego lub w przypadku zaprzestania produkcji, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy i nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Wyżej wymienione zmiany wymagają podpisania aneksu przez strony w terminie 3 dni lub innym uzgodnionym przez strony od zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę potrzeby dokonania zmian. 3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy nastąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 144 ust. 1 pkt. 2 –ust.3. ustawy.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 197935,28
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Na potwierdzenie posiadania ww. certyfikatów w kryterium "posiadanie Certyfikatu TCO" (w celu uzyskania punktacji) Wykonawca musi załączyć do oferty wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder
Zalacznik krotki opis Część nr 1: Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokujących Zadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów Zadanie IV - 1 monitor 34 cale
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego - cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48053,46
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Na potwierdzenie posiadania ww. certyfikatów w kryterium "posiadanie Certyfikatu TCO" (w celu uzyskania punktacji) Wykonawca musi załączyć do oferty wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder
Zalacznik krotki opis Część nr 2: Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory Zadanie VI - 1 komputer All In One
  

Criterion

Kryteria 3) Kryterium „skrócenie terminu dostawy”
Znaczenie 8,00
  
Kryteria 1) Kryterium „cena”
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Kryterium „przedłużenie terminu gwarancji”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 4) Kryterium „posiadanie Certyfikatu TCO”
Znaczenie 12,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)