GuidZP400 |
d7b4a7d3-0121-419e-8ac3-28745634e238
|
Biuletyn |
572831-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Komisja Egzaminacyjna
|
Regon |
01492522400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Józefa Lewartowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 536 65 31,
|
Zamawiajacy fax |
22 536 65 46
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cke-efs.pl,
|
Adres strony url |
www.cke.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cke.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cke.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
na adres pocztowy siedziby Zamawiającego Centralna Komisja Egzaminacyjna: ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
CKE/ 8 /2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach
o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, przy czym zał. 1a - część 1, zał. 1b - część 2.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części.
Część nr 1:
Zadanie I - 15 laptopów + 15 stacji dokujących
Zadanie II - 28 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez
Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5511 + 56 monitorów
Zadanie III - 5 stacji dokujących + klawiatura + mysz - do posiadanego przez
Zamawiającego laptopa Dell Latitude 5590 + 6 monitorów
Zadanie IV - 1 monitor 34 cale
Część nr 2:
Zadanie V - 4 laptopy do przetwarzania danych + 4 stacje dokujące + 2 monitory
Zadanie VI - 1 komputer All In One
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
245988,74
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
4
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Pzp, w szczególności posiadają zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:
1a) w zakresie Części nr 1
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 100 000,00 PLN brutto;
1b) w zakresie Części nr 2
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości tego sprzętu minimum 40 000,00 PLN brutto
2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.
3. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, muszą spełniać łącznie,
z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:
- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,
- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,
natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp musi spełnić każdy z Wykonawców.
4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki
o których mowa powyżej musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:
- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,
- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,
oraz wykazać, że podmioty, na których zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 i 2.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie,
ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie każdego z ww. Wykonawców, w tym również okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.
W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. W celu wykazania spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi być aktualny na dzień jego składania.
3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy oraz braku podstaw do wykluczenia zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
4. Jeżeli Wykonawca, w oświadczeniu, o których mowa w ust.1, wykazał, że polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to podpisane przez podmiot udostępniający zasoby Wykonawca załącza w oryginale wraz z składaną ofertą.
Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności:
1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby;
2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca);
3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca:
a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (oryginał) – wg. wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ – Część 1, Załącznik 4b do SIWZ – Część 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wg treści Formularza oferty (Załącznik nr 4a/4b).
3. Jako integralną część oferty Wykonawca składa (wraz z ofertą) wypełniony i podpisany Formularz rzeczowy oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5a do SIWZ, załącznik nr 5b do SIWZ – stanowiący załącznik nr 1 do Formularza oferty dla danej części.
4. Integralną część oferty stanowią również:
1) wydruk/i wyniku/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych procesorów mierzoną testem Passmark CPU Mark dostępnym na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - która wynosi co najmniej:
a) 8930 punktów Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych
o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 – Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
b) 12490 punkty Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych
o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
c) 13670 punktów w teście PassMark CPU Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/i wynik/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z ww. strony.
2) wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych kart graficznych mierzoną testem PassMark Performance Test, dostępnym na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php – która wynosi co najmniej:
a) 2570 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie I część 1 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
b) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
c) 2570 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15.6"- Zadanie V część 2 Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
d) 1550 punktów w G3D Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie VI część 2 - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 10.08.2020 r. do 17.08.2020 r.
Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z ww. strony;
2) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające posiadanie certyfikatów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego, serwisu, dopuszczenia do obrotu, tj.:
a) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 9001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji, serwisu i sprzedaży rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1);
b) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez producenta sprzętu certyfikatu ISO 14001 potwierdzającego wdrożenie normy ISO 14001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego tj. projektowania, montażu/produkcji z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy (zadanie I w części 1);
c) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu certyfikatu ISO 9001 przez firmę serwisującą potwierdzającego wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych tj. montażu i serwisu rozwiązań z zakresu IT lub równoważnej, tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie świadczenia usług serwisowych dla ww. normy (zadanie I, II, III, IV w części 1).
d) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu deklaracji zgodności CE lub równoważnej, tj. deklaracji/certyfikatu dopuszczającego oferowany przedmiot do obrotu na terenie UE (zadanie I w części 1)
e) Oświadczenie wykonawcy w zakresie potwierdzenia kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (zadanie I w części 1)
3) Oświadczenia Producenta:
a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia kryteria środowiskowe w zakresie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych zgodnie z opz (zadanie I w części 1)
b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanych urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym producenta zgodnie z opz (zadanie I w części 1)
Dokumenty z ust. 4 stanowią integralną część oferty i nie mogą być uzupełniane. Brak złożenia ww. dokumentów wraz z ofertą skutkuje, niezgodnością oferty z treścią SIWZ, co stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał (lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) wg treści określonej w załączniku nr 7 lub 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, które w zakresie poszczególnych części wynosi:
Część 1 – 6 500,00 PLN (sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
Część 2 – 1 500,00 PLN (tysiąc pięćset złotych 00/100)
2. Wadium musi być wniesione, przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto: 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego cz. nr .....” , postępowanie nr CKE/8/2020
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ppkt. 1).
5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się włożyć do oferty.
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku zaistnienia następujacych okoliczności:
1) w trakcie realizacji umowy wydarzenie/a noszące znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizacje umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zmawiającego wynikające z treści umowy;
2) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji przedmiotu umowy lub obowiązki stron związane z odprowadzeniem danin publicznych, postanowienia umowy zostaną dostosowane do ww. wymagań określonych w ww. przepisach prawa w zakresie w jakim ww. wymagania są niezgodne z treścią umowy. Zmiany zostaną dokonane niezwłocznie po zmianie stanu prawnego w drodze aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy;
3) konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, leżącymi po stronie Zamawiającego lub spowodowanej przyczynami niezależnymi od stron umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub terminów poszczególnych dostaw nie przekroczy 90 dni. Strony umowy dokonają zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że zmiana umowy z ww. powodów możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany;
4) konieczności zmiany parametrów zaoferowanego sprzętu w ramach realizacji zamówienia, dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technologicznego lub w przypadku zaprzestania produkcji, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy i nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Wyżej wymienione zmiany wymagają podpisania aneksu przez strony w terminie 3 dni lub innym uzgodnionym przez strony od zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę potrzeby dokonania zmian.
3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy nastąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 144 ust. 1 pkt. 2 –ust.3. ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|