GuidZP400 |
7d5757de-efe5-4767-b48e-a0a8909fe1df
|
Biuletyn |
570604-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Regon |
00055796100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Dzieci Polskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48228151024
|
Zamawiajacy fax |
+48228151015
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ipczd.pl
|
Adres strony url |
www.czd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList lub https://ipczd.ezamawiajacy.pl i zakładka Lista przetargów PZP – Aktualne, a po upływie terminu składania ofert W toku - nr postępowania ZP/CZD/0131/20
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList lub https://ipczd.ezamawiajacy.pl i zakładka Lista przetargów PZP – Aktualne, a po upływie terminu składania ofert W toku - - nr postępowania ZP/CZD/0131/20
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się złożenie oferty za pośrednictwem platformy e-Zamawiający (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList lub https://ipczd.ezamawiajacy.pl i zakładka Lista przetargów Pzp – Aktualne - nr sprawy ZP/CZD/0131/20 – ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją dostępną na w/w platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, I p. pokój 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/CZD/0131/20 Dostawa zestawów do podaży diet.
|
Numer referencyjny |
ZP/CZD/0131/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do podaży diet na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb i w terminach wynikających z zawartej umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Próbki oferowanych zestawów z poz. 1 i 2 formularza cenowego w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia – po 1 szt.
2. Katalogi/foldery/opisy potwierdzające zgodność zestawów oraz pomp z opisem przedmiotu zamówienia;
Zaleca się, aby załączone próbki oraz katalogi/foldery/opisy były opisane, której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Próbki, o których mowa w pkt 1. składane są w oryginale w Dziale Zamówień Publicznych, bud. K, pokój 103, natomiast dokumenty z pkt 2. składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z zachowaniem formy pisemnej lub Zamawiający dopuszcza postać dokumentu elektronicznego czy elektronicznej kopii dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - zgodnie z § 14 ust. 2 i ust. 4 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. 3 do SIWZ;
1.2. oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ – zał. 4 do SIWZ;
1.3. wypełniony i podpisany formularz cenowy – zał. 5 do SIWZ;
Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców.
2. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SIWZ.
W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych dotyczy tylko ofert przesłanych elektronicznie za pomocą śke Platformy MarketPlanet ezamawiajacy.pl
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:
a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;
b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia,
c) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;
d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia;
e) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego;
f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SIWZ;
g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości;
h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów;
i) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
j) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
k) niewykorzystanie wartości umowy, określonej w § 2 ust. 1 umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze stron prawa przysługującego stronie na podstawie niniejszej umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie.
3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Formy pisemnej pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji III. pkt. 3) ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Osoba wyznaczona do kontaktów z ramienia Zamawiającego: Ewa Anuszewska, Dział Zamówień Publicznych, bud.K, pokój 103, e-mail: zamowienia.publiczne@ipczd.pl, tel: +48 22 815-17-25, od pn. - pt.: 8:00 - 15:35.
|