Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu

Publication date 2020-08-10
End date 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572620-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt.
2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt.
3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e12712c-2856-4cde-a42e-a7f024bee259
Biuletyn 572620-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Regon 36010048700000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23-25
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713202476, 713204778
Zamawiajacy email anna.sukhyy@zsa.pwr.edu.pl, sekretariat@zsa.pwr.edu.pl
Adres strony url https://liceum.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 10 Edukacja; Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej; Poddziałanie: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WROF; Priorytet inwestycyjny: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Wrocławskiej, Sekretariat, Adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/PN/ALO/1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt. 2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt. 3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Podana w pkt II.8) liczba dni: 10 oznacza 10 dni roboczych
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty - w przypadku użycia testów wydajności - opis użytych testów wraz z wynikami w celu weryfikacji równoważności oferowanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego dostarczą do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, próbkę oferowanego sprzętu. W odniesieniu do programowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych próbek zostanie dokonana przez Komisję Przetargową na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z badania każdej próbki zostanie sporządzony protokół. Pozytywna ocena próbki będzie oznaczała zgodność próbki (oferty) z treścią SIWZ. Niezgodność próbki z SIWZ chociażby w zakresie jednego parametru podlegającemu badaniu bądź nieprzedłożenie wymaganej próbki w sposób i terminie wymaganym przez Zamawiającego będzie oznaczało negatywny wynik oceny próbki i będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia próbek zostanie dostarczony wykonawcom wraz z wezwaniem do złożenia próbek
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Formularz oferty. 2. Jeżeli dotyczy - Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego u Zamawiającego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 2) w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/element równoważny o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa; 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 5) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)