GuidZP400 |
eb83c453-e139-483f-8e99-a90aa1040f69
|
Biuletyn |
572685-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu
|
Regon |
87172344500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 475 62 90, 605196164
|
Zamawiajacy fax |
56 622 71 62
|
Zamawiajacy email |
a.witkowska@kpfp.org.pl, s.zurawski@kpfp.org.pl
|
Adres strony url |
https://kpfp.org.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://bip.kpfp.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Fundusz Wsparcia Inwestycyjnego” RPKP.01.06.02-04-0001/20,„Granty na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw” RPKP.01.06.02-04-0002/20
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.kpfp.org.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.kpfp.org.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dostarczenie dokumentacji z zachowaniem formy pisemnej na adres : ul.Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa laptopów oraz monitorów dla Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. w Toruniu” nr referencyjny postępowania: BZ.382.1.2020
|
Numer referencyjny |
BZ.382.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 29 sztuk laptopów oraz 29 sztuk monitorów do siedziby Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu oraz oprogramowania, które pochodzą z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowaną dostawą w ramach niniejszego zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu objętego 36-cio miesięczną gwarancją Next Business Day.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, sposób należyty, dwie dostawy, z których każda miała za przedmiot sprzęt kom-puterowy lub informatyczny o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda z tych do-staw.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Opis parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem 2a do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw – należy złożyć na osobnym druku (Załącznik nr 4 do SIWZ), wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określają-cych czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wy-konawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przy-padku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne do-kumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz dostaw winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w treści Rozdziału 8 ust. 2 - 4 SIWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamiesz-cza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zaso-by, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu.
3) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwier-dzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca - jeżeli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie na zasadach określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę
3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą:
a. uwarunkowań organizacyjno-technicznych leżących po stronie Zamawiającego,
b. uwarunkowań formalno-prawnych,
c. z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) jeżeli zmiana terminu będzie zależna od Zamawiającego i wynikała będzie z jego uzasadnionych potrzeb.
2) jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|