Dostawa materiałów promocyjnych z logo

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573454-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załączników nr 2a do 2c SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 908551a4-1101-4c64-bcf4-c9d5c3cd23be
Biuletyn 573454-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url www.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EIT Health Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umed.pl/ZP/zamowienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, al. Kościuszki 4, w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 20
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych z logo
Numer referencyjny ZP/75/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załączników nr 2a do 2c SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 5.2 pkt. 1 lit. c) SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Pakiet I - co najmniej 1 dostawę materiałów promocyjnych z logo o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto. co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty. W przypadku, gdy wartość dostaw wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wartość dostaw wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1. Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 6.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.5. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo-cenowe wg załączników nr 2a-c do SIWZ. 3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Opcjonalnie: Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 1) Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp): Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 12.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie później niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet I - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Pakiet II - 100,00 zł (sto złotych) Pakiet III – zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, sposób zapłaty wynagrodzenia, termin i sposób realizacji gwarancji, przedmiotu umowy, zasad wynagradzania, wysokości wynagrodzenia, zakresu dostawy, sposobu odbioru towaru. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku: a) działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.); b) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; c) konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących; d) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert; f) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2a do SIWZ: Słomka bambusowa z logo na woreczku Eco notes z długopisem i karteczkami Głośnik bluetooth z pszenicy Kubek bambusowy wielorazowy Powerbank z panelem solarnym Bawełniany woreczek na żywność Pudełko na lunch ze sztućcami eko Niebieski długopis bambusowy z końcówką do ekranów dotykowych Notes z długopisem Torba bawełniana na zakupy .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2b SIWZ: Magnes z logo Kolorowe zakreślacze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych z logo EIT Health w ramach projektu Entrepreneurship Lab (E-Lab) Activity Line Coordination, opisanych w Formularzach asortymentowo-cenowych – wg załącznika nr 2c SIWZ: Dmuchana poduszka podróżna.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)