Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-21 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572450-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331250002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach w ilościach i asortymencie określonych w załącznikach nr 7-10. Liczba zadań 4:

Zadanie nr 1- Resektoskop bipolarny kpl. 1
Zadanie nr 2- Ureterorenoskop giętki kpl. 3
Zadanie nr 3- Diatermia chirurgiczna kpl. 1
Zadanie nr 4 - Urządzenie do neuromonitoringu nerwów krtaniowych kpl. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 11- 14 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ace36289-7d7e-4f49-91d9-bf9df0145f0c
Biuletyn 572450-N-2020
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Numer referencyjny Znak sprawy: 105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-33-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach w ilościach i asortymencie określonych w załącznikach nr 7-10. Liczba zadań 4: Zadanie nr 1- Resektoskop bipolarny kpl. 1 Zadanie nr 2- Ureterorenoskop giętki kpl. 3 Zadanie nr 3- Diatermia chirurgiczna kpl. 1 Zadanie nr 4 - Urządzenie do neuromonitoringu nerwów krtaniowych kpl. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 11- 14 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty –Załącznik nr 1, 2) Oświadczenia – Załącznik nr 2, 3., 3). Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 7-10 (w zależności na składane zadanie),Załączniki nr 11-14 (w zależności na składane zadanie)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), e) zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. f) brak środków na realizację zadania, lub wystąpienia innych nie przewidzianych przy-czyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania, g) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Resektoskop bipolarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33125000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Resektoskop bipolarny-kpl.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ureterorenoskop giętki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33125000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Ureterorenoskop giętki- kpl. 3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Diatermia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Diatermia chirurgiczna- kpl. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenie do neuromonitoringu nerwów krtaniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Urządzenie do neuromonitoringu nerwów krtaniowych- kpl. 1
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)