Wyposażenie w meble warsztatowe, socjalne i biurowe budynku Administracji Terenów Zielonych

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573095-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wyposażenie w meble warsztatowe, socjalne i biurowe budynku Administracji Terenów Zielonych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49a764ec-c17b-4f0d-ac4a-339d586390f4
Biuletyn 573095-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Regon 17840000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 480,
Zamawiajacy fax 225 931 481
Zamawiajacy email dnt@sggw.pl,
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=430
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=430
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, poprzez operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, budynek nr 12 - Rektorat, Sekretariat Kanclerza, I piętro, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie w meble warsztatowe, socjalne i biurowe budynku Administracji Terenów Zielonych
Numer referencyjny DNT.250.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wyposażenie w meble warsztatowe, socjalne i biurowe budynku Administracji Terenów Zielonych
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: Min. 50 dni Max. 70 dni licząc od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie porozumienia w sprawie spłat tych należności; b. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, w szczególności siła wyższa lub inne niemożliwe do przewidzenia okoliczności towarzyszące realizacji dostawy, leżących po stronie Wykonawcy; b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, nie leżące po stronie Wykonawcy, a zmiana jest konieczna dla należytego wykonania umowy; c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy; d) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemożliwiającymi dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w Umowie; e) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług; f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej warunkami. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu Stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej).
IV 4 4 data 2020-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)