GuidZP400 |
cccd5f90-c3e6-44d2-9afa-94b051902cb9
|
Biuletyn |
572411-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak. Forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.
|
Numer referencyjny |
Ka-2/070/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. Zadanie 1: Dostawa mebli dla Biura Strategii i Rozwoju Uczelni, ul. Warszawska 24; Zadanie 2: Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 206; Zadanie 3: Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 211; Zadanie 4: Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 17. Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli, montaż lodówki, zlewu, baterii i termy (urządzenia te dostarczy Zamawiający) oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. Jeśli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawy zamówień publicznych.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
-następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
-następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Biura Strategii i Rozwoju Uczelni, ul. Warszawska 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę zestawu: Regał częściowo przeszklony - 4 szt.
Szafa ubraniowa - 1 szt.
Zabudowa aneksu kuchennego - 1 szt.
Biurko z nadbudową - 1szt.
Biurko narożne - 1 szt.
Kontener z szufladami - 1 szt.
Szafka zamykana - 3 szt.
Stolik - 1 szt.
Przegroda do biurek - 2 szt.
Panele ścienne (odbojnice) - 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 206
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę zestawu:
Biurko + konieczne akcesoria (dodatkowa noga, blenda) - 1 szt.
Kontener z szufladami, na regulowanych stopkach - 1 szt.
Szafka na komputer - 1 szt.
Stolik - 1 szt.
Szafa aktowa - 2 szt.
Nadstawka - 5 szt.
Szafa aktowo - ubraniowa - 1 szt.
Szafa z otwartymi półkami - 2 szt.
Szafa ze zlewozmywakiem we wnęce, wykonana na wymiar - 1 szt.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli, montaż zlewu, baterii i termy (urządzenia te dostarczy Zamawiający) oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 211
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu:
Biurko - 1 szt.
Kontenery dostawne - 2 szt.
Stół - 1 szt.
Witryna (regał z częściowo otwartymi półkami) - 2 szt.
Szafa aktowo - ubraniowa - 1 szt.
Szafa aktowa - 2 szt.
Zabudowa aneksu kuchennego - szafa na wymiar, blat z zabudową zlewozmywaka, szafka pod umywalkę, 2 półki wiszące - 1 szt.
Półka nad biurkiem - 1szt.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, pok. 17.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu:
Szafa aktowa - 1 szt.
Szafa ubraniowa z półką górną - 1 szt.
Zabudowa aneksu kuchennego zgodnie z projektem wraz z półką nad zlewozmywakiem - 1 szt.
Stół konferencyjny - 1 szt.
Biurko narożne - 1 szt.
Dostawka do biurka z szufladami - 1 szt.
Szafka aktowa niska - 1 szt.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |