Dostawy różnych artykułów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Chojna z podziałem na części

Publication date 2020-08-12
End date 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Gmina Chojna
Miejscowość Chojna
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573801-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia tj.:
1) Część I – pieczywo
2) Część II – wyroby mleczarskie i jaja kurze,
3) Część III – artykuły spożywcze suche, przyprawy, przetwory owocowo – warzywne,
4) Część IV – owoce, warzywa i kiszonki,
5) Część V – mrożonki i mrożone ryby,
6) Cześć VI – mięsa i przetwory mięsne,
w okresie od 01.09.2020r. do 31.08.2021r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33eb395d-e98d-43d4-907f-d6bd4884cf05
Biuletyn 573801-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Chojna
Regon 81168457400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Chojna
Zamawiajacy kod pocztowy 74-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 091 4141485: 4141035
Zamawiajacy fax 914141117
Zamawiajacy email zam_publiczne@chojna.pl
Adres strony url http://bip.chojna.pl/
Adres strony internetowej n/d
Adres strony internetowej narzedzia n/d
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.chojna.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.chojna.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellńska 4, 74-500 Chojna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy różnych artykułów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Chojna z podziałem na części
Numer referencyjny DIR.271.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia tj.: 1) Część I – pieczywo 2) Część II – wyroby mleczarskie i jaja kurze, 3) Część III – artykuły spożywcze suche, przyprawy, przetwory owocowo – warzywne, 4) Część IV – owoce, warzywa i kiszonki, 5) Część V – mrożonki i mrożone ryby, 6) Cześć VI – mięsa i przetwory mięsne, w okresie od 01.09.2020r. do 31.08.2021r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen wydruk komputerowy aktualnych informacji o podmiocie ze strony internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości KRS, w rozumieniu art. 4 ust. 4aa ustawy o KRS i § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz trybu i sposobu udzielania informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i wydawania kopii dokumentów z katalogu, a także struktury udostępniania informacji o podmiotach wpisanych do rejestru oraz cech wydruków umożliwiających ich weryfikację z danymi w Rejestrze (Dz. U. Nr 297, poz. 1760, z późn. zm.) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. wydruk składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) Zestawienie cenowe - 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, w zależności od tego, na którą część Wykonawca składa swoją ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. e) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy polegających na: 1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy; b) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniająca realizacje przedmiotu umowy w terminie; c) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez Siłę Wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy; d) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:  nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;  decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;  poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;  wstrzymania dostaw produktów lub trudności w realizacji usług transportowych;  innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią. 2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, 2. W sytuacjach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d niniejszego paragrafu wymaga przedłożenia przez Wykonawcę informacji o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) na należyte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty. 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferty sporządza się w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 GRUPA KAPITAŁOWA Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4, WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale V pkt. 5 ppkt. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyroby mleczarskie i jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze suche, przyprawy, przetwory owocowo – warzywne,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa owoce, warzywa i kiszonki,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa mrożónki i mrożone ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mięsa i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych określonych w poszczególnych częściach zamówienia
  

Criterion

Kryteria wysokość kary umownej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)