Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu

Publication date 2020-08-12
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573249-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
Część I – Zakup i dostawa niszczarek,
Część II – Zakup i dostawa urządzeń biurowych
3. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2 i 2a do SIWZ.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3 i 3a do SIWZ.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia musza obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w
wybranej części zostaną odrzucone.
7. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 297d6708-8b4f-4d03-b30e-6eceb12ace24
Biuletyn 573249-N-2020
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 14291704000000
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, Kancelaria jawna pok. 43 budynek 220
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Numer referencyjny ZP/48/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa niszczarek oraz urządzeń biurowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część I – Zakup i dostawa niszczarek, Część II – Zakup i dostawa urządzeń biurowych 3. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2 i 2a do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym w danej części może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia musza obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zostaną odrzucone. 7. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
Cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow . Termin realizacji przedmiotu zamówienia : - Części I : • maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - Części II : • maksymalnie w terminie do 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.siadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia będzie dostępny jako załącznik do informacji z otwarcia ofert. Niniejsze Oświadczenie należy przesłać faksem na nr 261 883 868 lub pocztą elektroniczną na adres jw4809.zp@ron.mil.pl. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia faksem i pocztą elektroniczną wyłącznie jako jego zapowiedź. Oryginał oświadczenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego 26 WOG Zegrze ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220 pokój nr 43 kancelaria jawna lub przesłać na ww. adres pocztą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę. 3.Dowód wniesienia wadium 4.Oświadczenie Wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 i nr 2a do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości odpowiednio dla części: 1) w części nr 1 - 5 500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2) w części nr 2 - 370,00 zł. (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa:Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem„Wadium do ZP/48/2020 : w postępowaniu na zakup i dostawę niszczarek i urządzeń biurowych w Części nr ………” (nazwa i NIP Wykonawcy). 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/48/2020: w postępowaniu na zakup i dostawę niszczarek i urządzeń biurowych w Części nr …….”(nazwa iNIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Zamawiający dopuszcza, aby wadia w formie innej niż pieniądz - Wykonawca wnosił w formie elektronicznej poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej jw4809.zp@ron.mil.pl oryginału dokumentu wadialnego, tj. dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta) wraz z Pełnomocnictwem. Wadium wniesione w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem musi spełniać wymagania zawarte w niniejszym Rozdziale. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium może wnieść jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Dokument powinien być wniesiony przed upływem terminu składania ofert lub najpóźniej wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w § 8 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 3 i 3 a do SIWZ 3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ust.1a, pkt 1 ustawy Pzp. tj. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa niszczarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przedmiot zamówienia: • fabrycznie nowy, nieużywany, odpowiadający normom z zakresu gatunku pierwszego, spełniający wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy i wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych – norma DIN 66399, • posiadający niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i deklarację zgodności z normą „CE” wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzanej za zgodność z oryginałem) • dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanym przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, • posiadający karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dla wszystkich pozycji formularza cenowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca : • dołączył do każdego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika, • udzielił gwarancji na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie krótszej niż 60 miesięcy (chyba, że producent udzielił gwarancji dłuższej) liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy – bez uwag. • zrealizował dostawę i rozładunek własnym transportem i na własny koszt do miejsca dostawy podany w Rozdziale IV SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił przedmiot zamówienia: • fabrycznie nowy, nieużywany, odpowiadający normom z zakresu gatunku pierwszego, spełniający wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób w oraz odpowiednie normy, • posiadający niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski i znak „CE”, • dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanym przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację przedmiotu zamówienia, np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania, • posiadający karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dla wszystkich pozycji formularza cenowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca : • dołączył do każdego urządzenia kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika oraz katalog oferowanego urządzenia, • udzielił gwarancji na cały przedmiot zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy- bez uwag. • zrealizował dostawę i rozładunek własnym transportem i na własny koszt do miejsca dostawy podany w Rozdziale IV SIWZ. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy – załącznik 2a do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 3a do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)