GuidZP400 |
ef9613f4-1c67-4834-842d-965615fdd9f4
|
Biuletyn |
574486-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
|
Regon |
381510697
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiśniowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 602 44 14,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@wskip.edu.pl ,
|
Adres strony url |
www.wskip.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia służb państwowych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wskip.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kampus Mundurowy WSKiP, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, sekretariat Rektora-Komendanta (budynek nr 29)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
13/zp/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Dostawa będzie zrealizowana na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy WSKiP, 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I i II postępowania Zamówienie realizowane są w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa może być zmieniona w zakresie, o którym mowa w § 10 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – sprzęt komputerowy do Projektu nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
laptop 4 szt., urządzenie wielofunkcyjne 3 szt., oprogramowanie biurowe 4 subskrypcje
Zamówienie realizowane jest w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – sprzęt komputerowy do Projektu nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
laptop 10 szt., drukarka laserowa 10 szt., pamięć przenośna 10 szt., modem LTE 10 szt.
Zamówienie realizowane jest w ramach środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – sprzęt komputerowy i oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
CPV 30213000-5 komputery osobiste
CPV 30232100-5 drukarki i plotery
CPV 48771000-3 pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
CPV 30179000-4 maszyny do wydawania etykiet
CPV 30121100-4 fotokopiarki
system operacyjny do stacji roboczych 130 szt.
system operacyjny do serwera 1 szt.
dysk twardy SSD 130 szt.
komputerowa stacja robocza 30 szt.
projektor multimedialny 4 szt.
telefon VoIP 8 szt.
zapora sieciowa 1 szt.
zasilacz awaryjny UPS 4 szt.
drukarka termiczna etykiet 1 szt.
urządzenie kserograficzne kolorowe A3 1 szt.
|
| |