Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie

Publication date 2020-08-20
End date 2020-08-28 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie
Miejscowość Szczuczyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576676-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 151000009, 158960005, 158100009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2020 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części:
Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8
Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1
Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9
Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5
Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9
Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3
2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.
4. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Informacje i wymagania dodatkowe:
1. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2020r., w dniach: 01.01.2021r., 01.04.2021r.,01.07.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
2. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem.
4. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14 w Szczuczynie
5. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz:
- posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
- posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu.
- powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
7. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach.
8. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym.
9. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej.
10. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego.
11. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami.
12. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.

Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami);
b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami),
c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności,
d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi;
e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.),
f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.).
2. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5807da2-5b98-4d33-89a5-f564ab397023
Biuletyn 576676-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie
Regon 451097450
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Szczuczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 19-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0862725032
Zamawiajacy email spszczuczyn@o2.pl
Adres strony url www.sp-szczuczyn.edupage.org
Adres strony internetowej narzedzia www.sp-szczuczyn.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp-szczuczyn.edupage.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp-szczuczyn.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkolno Przedszkolny w Szczuczynie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. kilińskiego 42, 19-230 szczuczyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie
Numer referencyjny ZSP.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2020 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8 Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1 Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9 Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5 Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9 Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3 2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. 4. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Informacje i wymagania dodatkowe: 1. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2020r., w dniach: 01.01.2021r., 01.04.2021r.,01.07.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej. 2. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. 4. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14 w Szczuczynie 5. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 6. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz: - posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, - posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu. - powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 7. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach. 8. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym. 9. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. 10. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 11. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. 12. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami), c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności, d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi; e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.). 2. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów spożywczych – zgodnie z zał. Nr. 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazani zdolności technicznej lub zawodowej - zał nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełnione oświadczenie czas realizacji zamówienia uzupełniającego- załącznik Nr 1.1 do SIWZ. 3) Wypełnioną kalkulację cenową częściową - załączniki od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 5) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania zdolności technicznej lub zawodowej - załącznik Nr 5 do SIWZ. 6) oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w bezpieczeństwie żywności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 8) Załącznik Nr 8 Klauzula Poufności. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, oraz wykażą iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ART. OGÓLNOSPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bułka tarta 0,5kg. Cukier – 1kg Cukier waniliowy-32g Herbata Minutka 100 saszetek Kawa Inka 150g Jajka Makaron Lubella 0,5 kg Kasza jęczmienna 1kg gruboziarnista Kwasek cytrynowy 20g Koncentrat pomidorowy Pudliszki 200g Liść laurowy-5g (galeo) Mąka tortowa -1kg typ 450 PSS Białystok Majeranek - 6g( galeo) Mąka ziemniaczana 1kg Majonez napoleoński -900ml Mosso Bazylia 8 g( galeo) Oregano-8g(galeo) Olej 1l- rzepakowy Płatki cynamonowe Lubella 250 g Pieprz naturalny -15g galeo Ryż - 1kg Sól kamienna Cynamon 12g galeo Kasza manna kg Ziele angielskie 20g Asta Kurkuma -20g(prymat) Bazylia-20g( Prymat) Herbatniki Petitki 50g Ocet – 1l Wafle ryżowe-Kupiec, 120g Płatki kukurydziane 500g Lubella Makaron As babuni Sos słodko-kwaśnyBONA 800g Kisiel Emix 40g Galaretka 40g Emix Kasza jaglana Makaron Polmak Gigli Kucharek Herbata owocowa - ekoland Herbata hebaciany ogród Lubisie Proszek do pieczenia Zielony groszek Płatki czekoladowe 250g Susz buraczany 100g marsyl Ciastka sante 300g Kasza gryczana 400g Płatki ryżowe 400g Zacierki As babuni 250g Chrzan Masso 170g Ryz cenos 400g Ketchup MIWEX 500g Płatki owsiane 500g Baton crunchy 40g Kakao Emix 80g
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Buraki Banany Brokuły świeże Cebula Rzepa biała Cytryna Fasola Jabłka Kapusta kiszona kg Kapusta biała Kapusta czerwona Kalafior świeży Marchew Ogórek kiszony kg Ogórek świeży Pietruszka Pieczarki Pomidory Papryka Seler Groch połówki ( kg) Gruszka Pomarańcza Kapusta pekińska nektarynka Mandarynka Rzodkiewka (pęczek) Sałata (główka) Szczypior (pęczek) Koper (pęczek) Pietruszka (pęczek) Ziemniaki Śliwka Winogrono Por Fasola puszka czerwona 400 g Kwidzyn Kukurydza 400g Kwidzyn Imbir Susz buraczany 100g marsyl Tarty burak ZPN witamina 500g Brzoskwinia Sandra 820g puszka Soczewica czerwona Kiwi Arbuz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MIĘSO ( ŚWIEŻE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Filet z kurczaka Kiełbasa zwyczajna Dramstik Łopatka wieprzowa b/k Szynka wp. b/k Schab wp. b/k Polędwica sopocka Kiełbasa żywiecka Karkówka b/k Kości schabowe Porcje rosołowe Szynka drobiowa Szynka wędzona Rolada drobiowa Kabanosy Boczek surowy Boczek wędzony Kiełbasa krakowska Mielonka wieprzowa Gulasz angielski 300g Pasztet Ogonówka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Marchew z groszkiem Szpinak Mieszanka warzywna Fasolka szparagowa Mieszanka komp. wieloowocowa Filet z miruny (ze skórą) – I gat Filet z tilapii - I gat Paluszki rybne Tiko Tuńczyk puszka – Orka 185g
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Chleb biały – 0,5kg Bagietka 70g Bułka zwykła 70g Bułeczka mała 25g Chleb z ziarnem 0,5 kg Strucla Bułka kwiatek Bułka słodka 100g Rogal Bułka ze słonecznikiem Bułka graham 100g Drożdzówka 200g Bułka z czosnkiem Precle 70g
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Miksełko 200g Mlekpol Mleko 2% - 1l butelka- Mlekpol Twaróg półtłusty Serek homogenizowany -Darek 150g (Mlekowita) Jogurt owocowy-150g -Jogobella Śmietanka do zup i sosów, 12% - 500g (Łaciata- Mlekpol)) Ser żółty - salami Jogurt pitny-butelka 180 ml (Mlekpol, Mlekowita) Mus owocowy Tymbark 120g Serek kremowy 90g-Hochland Serek danio150g Serek puszysty150g Serek z ziołami Hochland 130g Monte deser 200g Serek bakuś 180g Maślanka owocowa –mazurska Śmietana kwaśna Serek wiejski Piątnica
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia uzupełniającego złożonego w dniu dostawy bez czasu załadunku (od 5 do 120 min)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)