1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2020 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części:
Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8
Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1
Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9
Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5
Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9
Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3
2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.
4. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Informacje i wymagania dodatkowe:
1. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2020r., w dniach: 01.01.2021r., 01.04.2021r.,01.07.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
2. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem.
4. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14 w Szczuczynie
5. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz:
- posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
- posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu.
- powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
7. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach.
8. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym.
9. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej.
10. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego.
11. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami.
12. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami);
b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami),
c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności,
d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi;
e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.),
f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.).
2. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. |
GuidZP400 |
a5807da2-5b98-4d33-89a5-f564ab397023
|
Biuletyn |
576676-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie
|
Regon |
451097450
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczuczyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0862725032
|
Zamawiajacy email |
spszczuczyn@o2.pl
|
Adres strony url |
www.sp-szczuczyn.edupage.org
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.sp-szczuczyn.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp-szczuczyn.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp-szczuczyn.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zespół Szkolno Przedszkolny w Szczuczynie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. kilińskiego 42, 19-230 szczuczyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie
|
Numer referencyjny |
ZSP.271.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2020 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części:
Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8
Część Nr 2. – warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1
Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9
Część Nr 4. – mrożonki, kod CPV 15.89.60.00-5
Część Nr 5. – pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9
Część Nr 6. – nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3
2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy.
4. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Informacje i wymagania dodatkowe:
1. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2020r., w dniach: 01.01.2021r., 01.04.2021r.,01.07.2021r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.
2. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem.
4. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14 w Szczuczynie
5. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz:
- posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
- posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu.
- powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
7. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach.
8. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym.
9. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej.
10. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego.
11. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami.
12. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami);
b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami),
c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności,
d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi;
e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.),
f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.).
2. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów spożywczych – zgodnie z zał. Nr. 5 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazani zdolności technicznej lub zawodowej - zał nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wypełnione oświadczenie czas realizacji zamówienia uzupełniającego- załącznik Nr 1.1 do SIWZ.
3) Wypełnioną kalkulację cenową częściową - załączniki od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ.
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
5) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania zdolności technicznej lub zawodowej - załącznik Nr 5 do SIWZ.
6) oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w bezpieczeństwie żywności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ;
7) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.
8) Załącznik Nr 8 Klauzula Poufności.
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, oraz wykażą iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ART. OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bułka tarta 0,5kg.
Cukier – 1kg
Cukier waniliowy-32g
Herbata Minutka 100 saszetek
Kawa Inka 150g
Jajka
Makaron Lubella 0,5 kg
Kasza jęczmienna 1kg gruboziarnista
Kwasek cytrynowy 20g
Koncentrat pomidorowy Pudliszki 200g
Liść laurowy-5g (galeo)
Mąka tortowa -1kg typ 450
PSS Białystok
Majeranek - 6g( galeo)
Mąka ziemniaczana 1kg
Majonez napoleoński -900ml
Mosso
Bazylia 8 g( galeo)
Oregano-8g(galeo)
Olej 1l- rzepakowy
Płatki cynamonowe Lubella 250 g
Pieprz naturalny -15g galeo
Ryż - 1kg
Sól kamienna
Cynamon 12g galeo
Kasza manna kg
Ziele angielskie 20g Asta
Kurkuma -20g(prymat)
Bazylia-20g( Prymat)
Herbatniki Petitki 50g
Ocet – 1l
Wafle ryżowe-Kupiec, 120g
Płatki kukurydziane 500g Lubella
Makaron As babuni
Sos słodko-kwaśnyBONA 800g
Kisiel Emix 40g
Galaretka 40g Emix
Kasza jaglana
Makaron Polmak Gigli
Kucharek
Herbata owocowa - ekoland
Herbata hebaciany ogród
Lubisie
Proszek do pieczenia
Zielony groszek
Płatki czekoladowe 250g
Susz buraczany 100g marsyl
Ciastka sante 300g
Kasza gryczana 400g
Płatki ryżowe 400g
Zacierki As babuni 250g
Chrzan Masso 170g
Ryz cenos 400g
Ketchup MIWEX 500g
Płatki owsiane 500g
Baton crunchy 40g
Kakao Emix 80g
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Buraki
Banany
Brokuły świeże
Cebula
Rzepa biała
Cytryna
Fasola
Jabłka
Kapusta kiszona kg
Kapusta biała
Kapusta czerwona
Kalafior świeży
Marchew
Ogórek kiszony kg
Ogórek świeży
Pietruszka
Pieczarki
Pomidory
Papryka
Seler
Groch połówki ( kg)
Gruszka
Pomarańcza
Kapusta pekińska
nektarynka
Mandarynka
Rzodkiewka (pęczek)
Sałata (główka)
Szczypior (pęczek)
Koper (pęczek)
Pietruszka (pęczek)
Ziemniaki
Śliwka
Winogrono
Por
Fasola puszka czerwona 400 g Kwidzyn
Kukurydza 400g Kwidzyn
Imbir
Susz buraczany 100g marsyl
Tarty burak ZPN witamina 500g
Brzoskwinia Sandra 820g puszka
Soczewica czerwona
Kiwi
Arbuz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO ( ŚWIEŻE)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Filet z kurczaka
Kiełbasa zwyczajna
Dramstik
Łopatka wieprzowa b/k
Szynka wp. b/k
Schab wp. b/k
Polędwica sopocka
Kiełbasa żywiecka
Karkówka b/k
Kości schabowe
Porcje rosołowe
Szynka drobiowa
Szynka wędzona
Rolada drobiowa
Kabanosy
Boczek surowy
Boczek wędzony
Kiełbasa krakowska
Mielonka wieprzowa
Gulasz angielski 300g
Pasztet
Ogonówka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Marchew z groszkiem
Szpinak
Mieszanka warzywna
Fasolka szparagowa
Mieszanka komp.
wieloowocowa
Filet z miruny (ze skórą) – I gat
Filet z tilapii - I gat
Paluszki rybne Tiko
Tuńczyk puszka – Orka 185g
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Chleb biały – 0,5kg
Bagietka 70g
Bułka zwykła 70g
Bułeczka mała 25g
Chleb z ziarnem 0,5 kg
Strucla
Bułka kwiatek
Bułka słodka 100g
Rogal
Bułka ze słonecznikiem
Bułka graham 100g
Drożdzówka 200g
Bułka z czosnkiem
Precle 70g
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Miksełko 200g Mlekpol
Mleko 2% - 1l butelka- Mlekpol
Twaróg półtłusty
Serek homogenizowany -Darek 150g (Mlekowita)
Jogurt owocowy-150g -Jogobella
Śmietanka do zup i sosów, 12% - 500g (Łaciata- Mlekpol))
Ser żółty - salami
Jogurt pitny-butelka 180 ml (Mlekpol, Mlekowita)
Mus owocowy Tymbark 120g
Serek kremowy 90g-Hochland
Serek danio150g
Serek puszysty150g
Serek z ziołami Hochland 130g
Monte deser 200g
Serek bakuś 180g
Maślanka owocowa –mazurska
Śmietana kwaśna
Serek wiejski Piątnica
|
| |