GuidZP400 |
4682a64d-63b1-4120-81df-61bd42d86e7e
|
Biuletyn |
576059-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
|
Regon |
27789400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piotrkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
282
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
6843355
|
Zamawiajacy fax |
426 843 355
|
Zamawiajacy email |
ctmustex@muzeumwlokiennictwa.muz.pl
|
Adres strony url |
www.cmwl.pl
|
Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmwl.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług dla portalu DIGITEX.cmwl.pl – wirtualne zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II edycja), polegających na wykonaniu dwóch wystaw cyfrowych oraz na świadczeniu usługi hostingu dla całego portalu DIGITEX
|
Numer referencyjny |
DAG.2310.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielone jest na części - krótki opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach dotyczących każdej z nich.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie podzielone jest na części - informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia znajdują się w załącznikach dotyczących każdej z nich.
|
Okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ I/ II
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany
za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ I/ II
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany
za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
CZĘŚĆ I
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu strony internetowej o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto, przystosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku, w szczególności słabowidzących, poprzez zastosowanie funkcjonalności powiększenia czcionki i elementów graficznych.
CZĘŚĆ II
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługi usługę hostingu
o wartości nie mniejszej niż 150,00 zł brutto, a okres świadczenia usługi wynosił
co najmniej 6 miesięcy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający nie żąda złożenia dodatkowych dokumentów, poza oświadczeniem wstępnym Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale X, pkt A.1.
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –
wymienione oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik do niniejszej SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla części I i II
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeśli dotyczą)
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z ogłoszenia
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dialogu konkurencyjnego.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Zamawiający nie przewiduje partnerstwa innowacyjnego.
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Zamawiający nie przewiduje licytacji elektronicznej
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla cz. I i II
1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w ust. 1 powyżej, zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
b) zmiana terminu realizacji umowy, w szczególności jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) zmiana zakresu zamówienia, w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie, co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia;
d) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
e) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
UWAGA:
Zamawiający posiada system dLibra pozwalający udostępniać w sieci cyfrowe zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. System dLibra jest wykorzystywany na potrzeby realizacji projektu „DIGITEX.cmwl.pl”, którego celem jest zdigitalizowanie i udostępnienie kolekcji CMWŁ jak najszerszej widowni.
Zamawiający, zgodnie z zasadami zakupionej licencji do systemu dLibra, nie może bez zgody Licencjodawcy trwale lub czasowo zwielokrotniać, tłumaczyć, przystosowywać, zmieniać układu, lub wprowadzać jakichkolwiek innych zmian, rozwijać i przekazywać System dLibra osobom trzecim,
w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest – w celu realizacji niniejszego zamówienia – uzyskać od podmiotu posiadającego majątkowe prawa autorskie tj. od Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) afiliowanego przy Instytucie Chemii Bioorganicznej PAN, wszelkie zgody niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa
w Łodzi, 93-034 Łódź ul. Piotrkowska 282;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych może Pani/ Pan uzyskać pod adresem iod@cmwl.pl/ oraz telefonicznie pod numerem 42 684 33 55
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze DAG.2310.11.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawi art. 8 i nn oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy, do upływu terminu do ich wniesienia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
____________________________________________
Kryteria oceny ofert
CZĘŚĆ I
1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert Waga
Cena 60%
Gwarancja 30%
Usunięcie nieprawidłowości w funkcjonowaniu 10%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach
(1% = 1 pkt).
4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:
P= (Cn/ Cb)*60+ G+U
W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną.
gdzie:
P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych ww. kryteriach,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
Cenę oferty stanowi cena za wykonanie dwóch wystaw cyfrowych wraz z ich implementacją i uruchomieniem, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ.
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty badanej;
G - Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, licząc od dnia podpisania protokołu. Gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesiące
Lp. Okres gwarancji Ilość punktów
1. od 25 miesięcy do 36 miesięcy 30
2. od 13 miesięcy do 24 miesięcy 15
3. 12 miesięcy 0
Jeśli Wykonawca zadeklaruje gwarancję poniżej 12 miesięcy, treść oferty nie będzie odpowiadać treści SIWZ - oferta/oferta częściowa zostanie odrzucona.
W przypadku gdy Wykonawca wskaże termin gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, uzyska w powyższym kryterium maksymalnie 30 punktów.
U - Usunięcie nieprawidłowości w funkcjonowaniu - Zamawiający określa jako najdłuższy, dopuszczalny czas usunięcia nieprawidłowości w funkcjonowaniu wystaw cyfrowych na
7 dni roboczych, przyjmując, że reakcja serwisu nastąpi maksymalnie w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii. Maksymalną liczbę punktów (10) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas efektywnej naprawy (liczony w dniach roboczych) ze wszystkich złożonych ofert, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
najkrótszy czas usunięcia nieprawidłowości spośród oferowanych
Czas naprawy = -------------------------------------------------------------------------- x 0,1 x 100 pkt
najkrótszy czas usunięcia nieprawidłowości w badanej ofercie
Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas usunięcia nieprawidłowości powyżej 7 dni, treść oferty nie będzie odpowiadać treści SIWZ - oferta/oferta częściowa zostanie odrzucona.
CZĘŚĆ II
1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Kryteria oceny ofert Waga
Cena 60%
Czas usunięcia błędu krytycznego 40%
3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach
(1% = 1 pkt).
4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:
P= (Cn/ Cb)*60+ Cz
W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną.
gdzie:
P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych ww. kryteriach,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
Cenę oferty stanowi cena za usługę hostingu przez okres 6 miesięcy, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ.
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty badanej;
U - Usunięcie błędu krytycznego - Zamawiający określa jako najdłuższy, dopuszczalny czas usunięcia błędu krytycznego na 48 godzin, przyjmując, że reakcja serwisu nastąpi maksymalnie w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii. Maksymalną liczbę punktów (40) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas usunięcia błędu krytycznego (liczony w godzinach) ze wszystkich złożonych ofert, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
najkrótszy czas usunięcia błędu krytycznego spośród oferowanych
Czas naprawy = -------------------------------------------------------------------------- x 0,1 x 100 pkt
najkrótszy czas usunięcia błędu krytycznego w badanej ofercie
Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas usunięcia błędu krytycznego powyżej 48 godzin, treść oferty nie będzie odpowiadać treści SIWZ - oferta/oferta częściowa zostanie odrzucona.
DOTYCZY CZĘŚCI I/ II:
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze wartości w Formularzu oferty któregokolwiek z kryteriów, wówczas Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 punktów.
Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów, jako sumę w ramach obydwu kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług dla portalu DIGITEX.cmwl.pl – wirtualne zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II edycja), polegających na wykonaniu dwóch wystaw cyfrowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla portalu DIGITEX.cmwl.pl – wirtualne zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II edycja), polegających na wykonaniu dwóch wystaw cyfrowych wraz z ich implementacją i uruchomieniem:
1. wystawy „Mit Łodzi jako Ziemi Obiecanej”
2. wystawy pod roboczym tytułem „Antoni Starczewski - artysta totalny”
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie (w stylistyce już istniejących, udostępnionych na Portalu ekspozycji) dwóch wystaw wg scenariusza Zamawiającego i uruchomienie ich jako nowych zakładek na portalu DIGITEX.
Szczegółowy opis przedmiotu zamóienia znajduje się w SIWZ wraz z załącznikami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świadczenie usług dla portalu DIGITEX.cmwl.pl – wirtualne zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II edycja), polegających na świadczeniu usługi hostingu dla całego portalu DIGITEX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie usługi hostingu wraz z serwisem dla portalu DIGITEX.cmwl.pl – wirtualne zasoby Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (II edycja) przez okres 6 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ wraz z załącznikami.
|
| |