GuidZP400 |
6036b040-6e57-45cf-9787-383e2dbb1cf0
|
Biuletyn |
575999-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łomża
|
Regon |
52513900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 156 711
|
Zamawiajacy fax |
862 156 706
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.lomza.pl
|
Adres strony url |
http://www.lomza.pl/bip/index.php
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14 18-400 Łomża pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta) I piętro, w kopercie opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży
|
Numer referencyjny |
WIT.2600.18.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 24 sztuk nowych laptopów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, z przeznaczeniem do wykorzystania w pracy biurowej oraz połączeń zdalnych przy wykorzystaniu sieci Internet przez radnych Rady Miejskiej Łomży.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia - zadeklarowany w ofercie jednak nie dłuższy niż 16 dni od daty podpisania umowy. Powyższe wymaganie jest jednym z kryteriów oceny ofert (Rozdział XIII SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca dołącza: Uzupełniony formularz rzeczowo - cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwości zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią, określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca dołącza: 2.1. Uzupełniony formularz rzeczowo - cenowy - stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 2.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2. Powyższe oświadczenie składane jest w oryginale i zawiera ewentualne informacje o podmiotach trzecich. 2.3. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy – (jeśli dotyczy). 2.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - (jeśli dotyczy). 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustaw Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|