GuidZP400 |
17a21b81-eb48-4b9d-97a9-567db8345bda
|
Biuletyn |
576175-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły
|
Regon |
73125800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rajdowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94-003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 686 48 60
|
Zamawiajacy fax |
42 686 48 60
|
Zamawiajacy email |
topole1@op.pl
|
Adres strony url |
www.sp41.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt „Nauka w kolorach tęczy”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Informacja uzupełniająca do pkt I. 4 sposób przesyłania ofert: w obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza dwa sposoby złożenia ofert (w formie pisemnej na wskazany w pkt I.4 adres oraz w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – SZKOŁA PODSTAWOWA NR 41 (94-003 ŁÓDŹ, WOJ. ŁÓDZKIE) i udostępnionego również na miniPortalu, z zastrzeżeniem iż każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia w postępowaniu
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp41.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp41.edupage.org
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 41 w Łodzi, 94-003 Łódź, ul. Rajdowa 18
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nauka w kolorach tęczy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
3/SP41/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nauka w kolorach tęczy”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” (Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności – Działanie: XI.1 Wysoka jakość edukacji – Poddziałanie: XI.1.2 Kształcenie ogólne). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1 zamówienia: dostawa wyposażenia – krzesło-ławki
Część 2 zamówienia: dostawa i montaż wyposażenia – pracownia chemiczna
Część 3 zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- część 1 zamówienia – na dostawę wyposażenia - krzesło-ławek – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ,
- część 2 zamówienia – na dostawę i montaż wyposażenia – pracownia chemiczna – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ,
- część 3 zamówienia – na dostawę pomocy dydaktycznych – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dotyczy części 2 zamówienia: warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie dostawy wraz montażem wyposażenia pracowni chemicznej ze stanowiskami dla uczniów i nauczyciela z dygestorium.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
2) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić rodzajowo /wartościowo, dostawy o których mowa powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: dotyczy części 2 zamówienia: - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.2.1.1 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ. 7.2.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ). 7.2.2.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. 7.2.2.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 7.2.3.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.2.3.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.2.3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1. termin i sposób realizacji przedmiotu zamówienia a. w przypadku przedłużenia terminu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy w sytuacji, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub na skutek działania siły wyższej - o czas przez jaki Wykonawca nie mógł realizować umowy, b. zastąpienie oferowanego wyposażenia innym równoważnym o nie gorszych parametrach, tego samego producenta, innego producenta za pisemną zgodą Zamawiającego oraz spełniającego wymagania SIWZ - w przypadku zaprzestania produkcji wyposażenia zaproponowanego w ofercie, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian; c. w przypadku zmiany przepisów prawa zmianie ulegną te postanowienia umowy, do których będzie miała zastosowanie powyższa zmiana; d. oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich, 2. wynagrodzenie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych. e) stawki podatku VAT poprzez zastosowanie stawki w wysokości 0% w odniesieniu do dostaw sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit.a ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, na warunkach określonych w przywołanej ustawie oraz § 5 umowy. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ oraz wzorze umowy, odpowiednim do oferowanej części, stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia – krzesło-ławki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- część 1 zamówienia – na dostawę wyposażenia - krzesło-ławek – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ,
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 zamówienia: dostawa wyposażenia – krzesło-ławki. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę krzesło-ławek -z uchwytami do tabletów - innowacyjnej integralnej części pracowni TIK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż wyposażenia – pracownia chemiczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- część 2 zamówienia – na dostawę i montaż wyposażenia – pracownia chemiczna – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 zamówienia: dostawa i montaż wyposażenia – pracownia chemiczna. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie pracowni chemicznej w specjalistyczne stanowiska do przygotowywania eksperymentów dla uczniów i nauczyciela w kolorach szarości – zakup oraz montaż doposażenia wraz z rozprowadzeniem instalacji wod-kan, elektrycznej do stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
- część 3 zamówienia – na dostawę pomocy dydaktycznych – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie krócej niż 14 dni kalendarzowych i nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych: przyrządy i urządzenia do obserwacji, preparaty biologiczne do obserwacji mikroskopowych, przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń, sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne – materiały zużywalne, sprzęt ochronny, sprzęt techniczny i pomocniczy, globusy, mapy, modele, przewodniki i atlasy, gry edukacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
|
| |