Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Publication date 2020-08-21
End date 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Gmina Błaszki
Miejscowość Błaszki
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575601-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części obejmujące następujące elementy:

- I część – Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
- II część – Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
- III część – Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
- IV część – Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.

2.2. Przedmiot zamówienia ma być  fabrycznie nowy i sprawny technicznie.
2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f786819c-3b58-4df5-b369-b07bc0c4b035
Biuletyn 575601-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Błaszki
Regon 73093435800000
Zamawiajacy adres ulica pl. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Błaszki
Zamawiajacy kod pocztowy 98-235
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 292 491
Zamawiajacy fax 438 290 932
Zamawiajacy email urzad@blaszki.pl
Adres strony url www.blaszki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 ,,Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1: '' Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach" dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ''zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.blaszki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Błaszkach Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny RIZ.271.13.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części obejmujące następujące elementy: - I część – Komputer stacjonarny PC – 42 szt. - II część – Monitor do komputera 23,8” – 42 szt. - III część – Oprogramowanie biurowe – 5 szt. - IV część – Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt. 2.2. Przedmiot zamówienia ma być  fabrycznie nowy i sprawny technicznie. 2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Formularz oferty technicznej wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty, 4. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w oryginale)
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na część I zamówienia, 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na część II zamówienia. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach Nr konta 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dowodu przelewu wadium.
Zmiana umowy tekst Wszystkie postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przy ocenie ofert będą brane pod uwagę następujące kryteria : - I część - KOMPUTER STACJONARNY TYPU PC Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Pojemność dysku – waga kryterium 40 Kryterium ,,pojemność dysku” oceniane będzie w następujący sposób: OP PD = ------ x 40 NP gdzie: PD – ilość punktów przyznanych za kryterium „pojemność dysku” OP – pojemność dysku w ofercie badanej NP – największa zaoferowana pojemność dysku - II część - MONITOR DO KOMPUTERA 23.8 Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Okres gwarancji Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru: GOB KG = --------- x 40 GN gdzie: KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji" GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie UWAGA: Maksymalny okres gwarancji uwzględniany w ocenie wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, do obli-czeń zostanie użyty okres 36 miesięcy. - III część - OPROGRAMOWANIE BIUROWE Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Termin płatności Kryterium ,,termin płatności” oceniane będzie następująco: Termin płatności wydłużony do 21 dni – 20 pkt Termin płatności wydłużony do 30 dni – 40 pkt - IV część - DYSK ZEWNĘTRZNY SSD Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Okres gwarancji Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru: GOB KG = --------- x 40 GN gdzie: KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji" GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Błaszki reprezentowana przez Burmistrza Błaszek z siedzibą Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki nr tel. 43 8290931 adres e- mail: urzad@blaszki.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania” nr postępowania: RIZ.271.13.2.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje: Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje: - Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ III zamówienia obejmuje: Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ IV zamówienia obejmuje: - Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria pojemność dysku
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)