Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2020-08-21
Data zakończenia 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Gmina Błaszki
Miejscowość Błaszki
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575601-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części obejmujące następujące elementy:

- I część – Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
- II część – Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
- III część – Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
- IV część – Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.

2.2. Przedmiot zamówienia ma być  fabrycznie nowy i sprawny technicznie.
2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f786819c-3b58-4df5-b369-b07bc0c4b035
Biuletyn 575601-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Błaszki
Regon 73093435800000
Zamawiajacy adres ulica pl. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Błaszki
Zamawiajacy kod pocztowy 98-235
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 292 491
Zamawiajacy fax 438 290 932
Zamawiajacy email urzad@blaszki.pl
Adres strony url www.blaszki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 ,,Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1: '' Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach" dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ''zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.blaszki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Błaszkach Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny RIZ.271.13.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części obejmujące następujące elementy: - I część – Komputer stacjonarny PC – 42 szt. - II część – Monitor do komputera 23,8” – 42 szt. - III część – Oprogramowanie biurowe – 5 szt. - IV część – Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt. 2.2. Przedmiot zamówienia ma być  fabrycznie nowy i sprawny technicznie. 2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Formularz oferty technicznej wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty, 4. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w oryginale)
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na część I zamówienia, 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na część II zamówienia. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach Nr konta 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dowodu przelewu wadium.
Zmiana umowy tekst Wszystkie postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przy ocenie ofert będą brane pod uwagę następujące kryteria : - I część - KOMPUTER STACJONARNY TYPU PC Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Pojemność dysku – waga kryterium 40 Kryterium ,,pojemność dysku” oceniane będzie w następujący sposób: OP PD = ------ x 40 NP gdzie: PD – ilość punktów przyznanych za kryterium „pojemność dysku” OP – pojemność dysku w ofercie badanej NP – największa zaoferowana pojemność dysku - II część - MONITOR DO KOMPUTERA 23.8 Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Okres gwarancji Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru: GOB KG = --------- x 40 GN gdzie: KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji" GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie UWAGA: Maksymalny okres gwarancji uwzględniany w ocenie wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, do obli-czeń zostanie użyty okres 36 miesięcy. - III część - OPROGRAMOWANIE BIUROWE Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Termin płatności Kryterium ,,termin płatności” oceniane będzie następująco: Termin płatności wydłużony do 21 dni – 20 pkt Termin płatności wydłużony do 30 dni – 40 pkt - IV część - DYSK ZEWNĘTRZNY SSD Cena ofertowa – waga kryterium 60. Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru: CN KC = --------- x 60 COB gdzie: KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena" CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Okres gwarancji Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru: GOB KG = --------- x 40 GN gdzie: KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji" GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Błaszki reprezentowana przez Burmistrza Błaszek z siedzibą Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki nr tel. 43 8290931 adres e- mail: urzad@blaszki.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania” nr postępowania: RIZ.271.13.2.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje: Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje: - Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ III zamówienia obejmuje: Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ IV zamówienia obejmuje: - Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria pojemność dysku
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)