GuidZP400 |
f786819c-3b58-4df5-b369-b07bc0c4b035
|
Biuletyn |
575601-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Błaszki
|
Regon |
73093435800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Błaszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-235
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 292 491
|
Zamawiajacy fax |
438 290 932
|
Zamawiajacy email |
urzad@blaszki.pl
|
Adres strony url |
www.blaszki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 ,,Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1: '' Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach" dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ''zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.blaszki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Błaszkach Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
RIZ.271.13.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części obejmujące następujące elementy:
- I część – Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
- II część – Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
- III część – Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
- IV część – Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.
2.2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i sprawny technicznie.
2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Formularz oferty technicznej wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty,
4. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik.
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w oryginale)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na część I zamówienia, 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na część II zamówienia.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach Nr konta 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dowodu przelewu wadium.
|
Zmiana umowy tekst |
Wszystkie postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przy ocenie ofert będą brane pod uwagę następujące kryteria :
- I część - KOMPUTER STACJONARNY TYPU PC
Cena ofertowa – waga kryterium 60.
Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru:
CN
KC = --------- x 60
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena"
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Pojemność dysku – waga kryterium 40
Kryterium ,,pojemność dysku” oceniane będzie w następujący sposób:
OP
PD = ------ x 40
NP
gdzie:
PD – ilość punktów przyznanych za kryterium „pojemność dysku”
OP – pojemność dysku w ofercie badanej
NP – największa zaoferowana pojemność dysku
- II część - MONITOR DO KOMPUTERA 23.8
Cena ofertowa – waga kryterium 60.
Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru:
CN
KC = --------- x 60
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena"
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres gwarancji
Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru:
GOB
KG = --------- x 40
GN
gdzie:
KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji"
GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji
GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
UWAGA:
Maksymalny okres gwarancji uwzględniany w ocenie wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, do obli-czeń zostanie użyty okres 36 miesięcy.
- III część - OPROGRAMOWANIE BIUROWE
Cena ofertowa – waga kryterium 60.
Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru:
CN
KC = --------- x 60
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena"
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Termin płatności
Kryterium ,,termin płatności” oceniane będzie następująco:
Termin płatności wydłużony do 21 dni – 20 pkt
Termin płatności wydłużony do 30 dni – 40 pkt
- IV część - DYSK ZEWNĘTRZNY SSD
Cena ofertowa – waga kryterium 60.
Kryterium cenowe oceniane będzie wg wzoru:
CN
KC = --------- x 60
COB
gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,cena"
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres gwarancji
Kryterium ,,okres gwarancji” oceniane będzie według wzoru:
GOB
KG = --------- x 40
GN
gdzie:
KG - ilość punktów przyznanych za kryterium ,,okres gwarancji"
GN - najdłuższy oferowany okres gwarancji
GOB – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Błaszki reprezentowana przez Burmistrza Błaszek z siedzibą Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki nr tel. 43 8290931 adres e- mail: urzad@blaszki.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania” nr postępowania: RIZ.271.13.2.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje: Komputer stacjonarny PC – 42 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje: - Monitor do komputera 23,8” – 42 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ III zamówienia obejmuje: Oprogramowanie biurowe – 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach. CZĘŚĆ IV zamówienia obejmuje: - Dysk zewnętrzny SSD – 1 szt.
|
| |