Dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych oraz sanitarnych na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Publication date 2020-08-21
End date 2020-09-01 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576611-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych oraz sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w podziale na 5 (pięć) części zamówienia.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30200000-1, 31430000-9, 31000000-6

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1 od nr 1.1 – 1.5. treści SIWZ.
4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji.
5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0cac3042-2811-4313-98d5-5e4c6d96ebf6
Biuletyn 576611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 14626847100000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny obrona - jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych oraz sanitarnych na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Numer referencyjny 45/2020/PN/Ł/INFR/OPBMR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych oraz sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w podziale na 5 (pięć) części zamówienia. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1, 31430000-9, 31000000-6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części). 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1 od nr 1.1 – 1.5. treści SIWZ. 4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.5. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część I oraz II zamówienia: 30 dni (kalendarzowych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r., Część III oraz IV zamówienia: max. do 30 dni (roboczych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r., Część V zamówienia: max. do 30 dni (kalendarzowych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp , 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany Umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY. Zgodnie z art. 15r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy w uzgodnieniu z WYKONAWCĄ dokona zmiany Umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw, zmianę zakresu świadczenia WYKONAWCY i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby osoby biorące udział w realizacji Umowy posiadały obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa wymagane jest posiadanie pozwolenia jednorazowego uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania ws
IV 4 4 data 2020-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Część I zamówienia: 30 dni (kalendarzowych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Część II zamówienia: 30 dni (kalendarzowych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Część III zamówienia: max. do 30 dni (roboczych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów sanitarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Część IV zamówienia: max. do 30 dni (roboczych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów elektrycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Część V zamówienia: max. do 30 dni (kalendarzowych) licząc od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do 15.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 oraz od nr 1.1. do 1.5 oraz nr 5, 6, 7 do SIWZ tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólnych warunków umowy – odrębnie dla każdej z części).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)