Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II.

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577656-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia;
2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba378649-f652-4722-92e6-d986f70aada8
Biuletyn 577656-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II.
Numer referencyjny ZP-138.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia; 2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dot. wyłącznie części 1 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu dot. tylko części 1 zamówienia: wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dot. części 1 zamówienia – poz. nr 10 zestawienia szczegółowego (załącznik nr 1a do SIWZ): -próbkę oferowanej tkaniny tapicerskiej; -kartę charakterystyki oferowanej tkaniny tapicerskiej, zawierającą dane dotyczące składu, wagi i odporności na ścieranie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla części 1 – 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące, 00/100); 2) dla części 2 – nie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i 6b odpowiednio do części zamówienia
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych I. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych II. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6b do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)