GuidZP400 |
ba378649-f652-4722-92e6-d986f70aada8
|
Biuletyn |
577656-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
|
Regon |
13240000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gagarina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 114 010
|
Zamawiajacy fax |
566 542 944
|
Zamawiajacy email |
bzp@umk.pl
|
Adres strony url |
https://www.umk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II.
|
Numer referencyjny |
ZP-138.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia;
2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ, odpowiednio do części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dot. wyłącznie części 1 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w
punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument
lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w
punkcie 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
dot. tylko części 1 zamówienia: wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dot. części 1 zamówienia – poz. nr 10 zestawienia szczegółowego (załącznik nr 1a do SIWZ):
-próbkę oferowanej tkaniny tapicerskiej;
-kartę charakterystyki oferowanej tkaniny tapicerskiej, zawierającą dane dotyczące składu, wagi i odporności na ścieranie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
1) dla części 1 – 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące, 00/100);
2) dla części 2 – nie wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i 6b odpowiednio do części zamówienia
|
IV 4 4 data |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli biurowych I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych I.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli biurowych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych II.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6b do SIWZ.
|
| |