Dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć edukacyjnych w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym Politechniki Wrocławskiej

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577790-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt. 2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt. 3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb85def6-05bf-4b19-9079-9df7fda79d4c
Biuletyn 577790-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Akademickich Politechniki Wrocławskiej
Regon 36010048700000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23-25
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713202476, 713204778
Zamawiajacy email anna.sukhyy@zsa.pwr.edu.pl, sekretariat@zsa.pwr.edu.pl
Adres strony url https://liceum.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 10 Edukacja; Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej; Poddziałanie: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WROF; Priorytet inwestycyjny: Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Wrocławskiej, Adres: wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław e-mail: sekretariat@zsa.pwr.edu.pl adres strony internetowej: www.zsa.pwr.edu.pl
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://liceum.pwr.edu.pl/komunikaty/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademickie Liceum Ogólnokształcące Politechniki Wrocławskiej, Sekretariat, wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 23-25, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenie zajęć edukacyjnych w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/PN/ALO/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw - Komputer stacjonarny + Monitor – 30 szt. 2. Laptop do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 16 szt. 3. Mobilny wózek na 16 laptopów z możliwością ich ładowania – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Podana w pkt II.8) liczba dni: 10 oznacza maksymalnie 10 dni roboczych
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty - w przypadku użycia testów wydajności - opis użytych testów wraz z wynikami w celu weryfikacji równoważności oferowanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pełnej zgodności parametrów oferowanego sprzętu z wymogami niniejszej SIWZ. W tym celu Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego dostarczą do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, próbkę oferowanego sprzętu. W odniesieniu do programowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Ocena złożonych próbek zostanie dokonana przez Komisję Przetargową na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z badania każdej próbki zostanie sporządzony protokół. Pozytywna ocena próbki będzie oznaczała zgodność próbki (oferty) z treścią SIWZ. Niezgodność próbki z SIWZ chociażby w zakresie jednego parametru podlegającemu badaniu bądź nieprzedłożenie wymaganej próbki w sposób i terminie wymaganym przez Zamawiającego będzie oznaczało negatywny wynik oceny próbki i będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia próbek zostanie dostarczony wykonawcom wraz z wezwaniem do złożenia próbek
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Formularz oferty. 2. Jeżeli dotyczy - Oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego u Zamawiającego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 2) w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/element równoważny o parametrach nie gorszych niż w złożonej ofercie, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa; 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 5) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia wady, usterki lub awarii
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)