GuidZP400 |
8e89dfbb-5e02-4e0c-a015-93ed0f7a867b
|
Biuletyn |
577612-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podlaskie
|
Regon |
05065840400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-888
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 665 45 51
|
Zamawiajacy fax |
85 665 46 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
poziom dofinansowania 100% ze środków Regionalnego Punktu Kontaktowego Programu Interreg V A Litwa-Polska (z podziałem na część unijną 85,00%, budżet państwa 10,00% i środki własne 5,00%). Tytuł projektu - „Funkcjonowanie Regionalnego Punktu Kontaktowego Programu Interreg V-A Litwa–Polska 2014-2020 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska
|
Numer referencyjny |
BZP.272.38.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Regionalnego Punktu Kontaktowego Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ).
Wraz z ofertą powinny zostać złożone:
1) OŚWIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX pkt 3 ppkt 1 SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie
z Rozdziałem XI pkt 4 SIWZ).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi
w Rozdziale XI pkt 1 SIWZ.
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że:
Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada pisemny wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany wraz z uzasadnieniem, na co najmniej 5 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany.
4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|