GuidZP400 |
a25a7b35-b35c-4496-9b27-7bfc82a64f32
|
Biuletyn |
577931-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kościerski
|
Regon |
19167511000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 680 18 40
|
Zamawiajacy fax |
58 680 18 58
|
Zamawiajacy email |
zp1@powiatkoscierski.pl
|
Adres strony url |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu pn.: „Własna firma w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.7. Nowe mikroprzedsiębiorstwa)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna, w pokoju nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego: • dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym i drukarką w ramach projektu pn.: „Własna firma w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.7. Nowe mikroprzedsiębiorstwa) – część I, • dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie – część II, • dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych laserowych na potrzeby pracy Wydziału Ochrony Środowiska – część III.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego:
• dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym i drukarką w ramach projektu pn.: „Własna firma w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.7. Nowe mikroprzedsiębiorstwa) – część I,
• dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie – część II,
• dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych laserowych na potrzeby pracy Wydziału Ochrony Środowiska – część III.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem polegających na dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, potwierdzonych odpowiednimi referencjami, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem za kwotę minimum dla części zamówienia według tabeli:
Tabela nr 1
Lp. część zamówienia Minimalna kwota brutto zrealizowanej dostawy
1 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym i drukarką w ramach projektu pn.: „Własna firma w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 5 Zatrudnienie, Działanie 5.7. Nowe mikroprzedsiębiorstwa) – część I 5 000,00 zł
2 Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie – część II 15 000,00 zł
3 dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych laserowych na potrzeby pracy Wydziału Ochrony Środowiska – część III 3 000,00 zł
2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:
a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) w wykazie wykonanych dostaw sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (zał. nr 5 do SIWZ) oraz w dowodach określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty). Wykonawca ubiegający się o zamówienie dla więcej niż jednej części zamówienia, gdzie wymagana wartość zrealizowanych dostaw jest taka sama, składa jedno oświadczenie (zał. nr 5 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające zrealizowanie jednego zamówienia o wymaganej wartości wg. tabeli nr 1. Jeżeli Wykonawca ubiega się o zamówienie dla więcej niż jednej części zamówienia, gdzie wymagane wartości zrealizowanych dostaw są różne, Wykonawca składa jedno oświadczenie (zał. nr 5 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające zrealizowanie jednego zamówienia na wartość najwyższą i adekwatną do składanych ofert, wskazaną wg. tabeli nr 1.
Dokument wskazany w lit. a) każdy z wykonawców dołącza do oferty. Pozostałe dokumenty wskazane w lit. b) składa wyłącznie wykonawca wezwany do ich złożenia przez Zamawiającego – nie należy ich dołączać do oferty.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wykaz dostaw sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ;
2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:
a) dane podmiotu udostępniającego zasób,
b) dane podmiotu przyjmującego zasób,
c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, której wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy części I
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy,
c) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
d) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
Dotyczy części II i III
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy,
b) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
c) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|