GuidZP400 |
df7e7950-68e8-4b36-a9da-7b573faaa6cf
|
Biuletyn |
578722-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Zdrowia
|
Regon |
28798700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6349562, 22 6349724,
|
Zamawiajacy fax |
226 349 638
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@mz.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mz.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
ADR.250.269.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 4 części:
Cz. I. – meble pracownicze,
Cz. II. – meble gabinetowe,
Cz. III. – meble stylowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Okres w dniach |
49
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – do 7 tygodni w zależności od deklaracji Wykonawcy w ofercie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda- dotyczy części I;
b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda- dotyczy części II;
c) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda- dotyczy części III.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b) karty katalogowe do każdego mebla na których będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble pracownicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
meble pracownicze (biurka, kontenerki, szafy, stoły, regały, komody, panele, krzesła biurowe)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
meble gabinetowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
meble gabinetowe (biurka, komody, stoły, krzesła konferencyjne).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
meble stylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
- meble stylowe (krzesła, stoły, stoły z mediaportami)
|
| |