Dostawa mebli biurowych

Publication date 2020-08-28
End date 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578722-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 4 części:
Cz. I. – meble pracownicze,
Cz. II. – meble gabinetowe,
Cz. III. – meble stylowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df7e7950-68e8-4b36-a9da-7b573faaa6cf
Biuletyn 578722-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Zdrowia
Regon 28798700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6349562, 22 6349724,
Zamawiajacy fax 226 349 638
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mz.gov.pl,
Adres strony url https://mz.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://mz.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://mz.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mz.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny ADR.250.269.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 4 części: Cz. I. – meble pracownicze, Cz. II. – meble gabinetowe, Cz. III. – meble stylowe.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 49
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – do 7 tygodni w zależności od deklaracji Wykonawcy w ofercie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda- dotyczy części I; b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda- dotyczy części II; c) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda- dotyczy części III.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) karty katalogowe do każdego mebla na których będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble pracownicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis meble pracownicze (biurka, kontenerki, szafy, stoły, regały, komody, panele, krzesła biurowe)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble gabinetowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis meble gabinetowe (biurka, komody, stoły, krzesła konferencyjne).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa meble stylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis - meble stylowe (krzesła, stoły, stoły z mediaportami)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zatrudnienie osoby bezrobotnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)