Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580437-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) załączniku nr 4 (Opis przedmiotu zamówienia) w projekcie Umowy przedstawionym w Rozdziale 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50e71315-5818-4372-a944-b7392d9310a0
Biuletyn 580437-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Regon 34005769500000
Zamawiajacy adres ulica Chodkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 419 100
Zamawiajacy fax 523 608 206
Zamawiajacy email zampub@ukw.edu.pl
Adres strony url www.ukw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ukw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ukw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108, blok „C”
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny UKW/DZP-281-D-108/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) załączniku nr 4 (Opis przedmiotu zamówienia) w projekcie Umowy przedstawionym w Rozdziale 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Aktualne foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim. 2) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami, o których mowa w zał. nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) – dotyczy pozycji, w których zgodnie z zał. nr 2 wymagana jest zgodność przedmiotu zamówienia z odpowiednimi normami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu asortymentu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 5) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia pomimo dochowania należytej staranności. 7) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego 8) jeżeli Zamawiający nie wykorzysta kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w terminie przewidzianym w § 2 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o czas przewidywany na realizację dostaw wyczerpującą kwotę maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 9) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 10) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)