| GuidZP400 |
50e71315-5818-4372-a944-b7392d9310a0
|
| Biuletyn |
580437-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
|
| Regon |
34005769500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chodkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
85-064
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
523 419 100
|
| Zamawiajacy fax |
523 608 206
|
| Zamawiajacy email |
zampub@ukw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.ukw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ukw.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ukw.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108, blok „C”
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej
|
| Numer referencyjny |
UKW/DZP-281-D-108/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) załączniku nr 4 (Opis przedmiotu zamówienia) w projekcie Umowy przedstawionym w Rozdziale 3 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Aktualne foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim.
2) Dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z normami, o których mowa w zał. nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) – dotyczy pozycji, w których zgodnie z zał. nr 2 wymagana jest zgodność przedmiotu zamówienia z odpowiednimi normami.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu asortymentu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 5) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia pomimo dochowania należytej staranności. 7) jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego 8) jeżeli Zamawiający nie wykorzysta kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w terminie przewidzianym w § 2 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, o czas przewidywany na realizację dostaw wyczerpującą kwotę maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 9) zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 10) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|