| GuidZP400 |
80644fea-1a18-4bb7-8547-9c292b18a92a
|
| Biuletyn |
580374-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
| Regon |
43102923400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Staszica
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48815344610
|
| Zamawiajacy fax |
+48815324153
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk1.lublin.pl
|
| Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 9 ustawy pzp
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Staszica 16, budynek dyrekcji, pokój nr 8
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".
|
| Numer referencyjny |
EO/TA 2732/49/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".
2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A – 2B „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”.
3. Przedmiot zamówienia stanowi dwa zadania – oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
b. kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. Klasy
c. Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
1.1. W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy.
1.2. W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
1.3. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty
3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy.
4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 4 5 okres |
30
|