Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".

Publication date 2020-09-02
End date 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580374-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".
2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A – 2B „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”.
3. Przedmiot zamówienia stanowi dwa zadania – oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80644fea-1a18-4bb7-8547-9c292b18a92a
Biuletyn 580374-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/spsk1, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 9 ustawy pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Staszica 16, budynek dyrekcji, pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".
Numer referencyjny EO/TA 2732/49/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie". 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A – 2B „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi dwa zadania – oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b. kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. Klasy c. Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: 1.1. W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy. 1.2. W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 1.3. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty 3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Polisomnograf 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw urządzeń do FESS z pompą i shaveren, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr – żuch, chirurgii ortognatycznej 1 zestaw
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria parametry techniczne aparatów
Znaczenie 0,20
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,15
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 0,05
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)