Dostawa nowych laptopów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, drukarek, tablic interaktywnych, projektorów, telewizorów, odtwarzaczy CD z głośnikami w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581756-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ:
CZĘŚĆ I – Dostawa laptopów
CZĘŚĆ II - Dostawa komputerów stacjonarnych
CZĘŚĆ III – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
CZĘŚĆ IV – Dostawa drukarek wyposażonych w skaner
CZĘŚĆ V – Dostawa projektorów wraz z ekranem
CZĘŚĆ VI – Dostawa telewizorów
CZĘŚĆ VII – Dostawa tablic interaktywnych
CZĘŚĆ VIII – Dostawa zestawów odtwarzaczy CD z głośnikami

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a0c939f-1192-4352-aa67-a94fb63ef439
Biuletyn 581756-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 53107800000000
Zamawiajacy adres ulica ul.Słoneczna
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 428 126
Zamawiajacy fax 598 428 126
Zamawiajacy email mopr@sl.home.pl
Adres strony url www.bip.mopr.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mopr.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mopr.slupsk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowych laptopów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, drukarek, tablic interaktywnych, projektorów, telewizorów, odtwarzaczy CD z głośnikami w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19
Numer referencyjny MOPR.XIII.271.01.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ: CZĘŚĆ I – Dostawa laptopów CZĘŚĆ II - Dostawa komputerów stacjonarnych CZĘŚĆ III – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych CZĘŚĆ IV – Dostawa drukarek wyposażonych w skaner CZĘŚĆ V – Dostawa projektorów wraz z ekranem CZĘŚĆ VI – Dostawa telewizorów CZĘŚĆ VII – Dostawa tablic interaktywnych CZĘŚĆ VIII – Dostawa zestawów odtwarzaczy CD z głośnikami
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 377642,27
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamówienie na dodatkowe dostawy udzielone zostanie w trybie wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, a ich celem będzie wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw, pod warunkiem gdy zmiana wykonawcy zobowiązałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów.
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: CZĘŚĆ I - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda – Załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz dostaw; CZĘŚĆ III i IV - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto - Załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz dostaw; CZĘŚĆ II, V, VI, VII, VIII - Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert-dotyczy części I, III, IV - Załącznik Nr 8 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego – (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 2447) - zamawiający żąda: Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć: - karty charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. zaoferowanego sprzętu ze wskazaniem każdego parametru wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ), które umożliwią zweryfikowanie tożsamości oferty z wymaganiami określonymi przez zamawiającego; - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu; - Certyfikat ISO 141001 dla producenta sprzętu; - Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z oferowanym systemem operacyjnym Windows 10 lub równoważnym; - Deklaracja zgodności CE
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ. 3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania. 4) karty charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. zaoferowanego sprzętu ze wskazaniem każdego parametru wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ), które umożliwią zweryfikowanie tożsamości oferty z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, 5) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, 6) Certyfikat ISO 141001 dla producenta sprzętu, 7) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z oferowanym systemem operacyjnym Windows 10, 8) Deklaracja zgodności CE.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy: 1.1 zaistnienie możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych, jeśli nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego; wykonanie dostaw zamiennych nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, przy czym mogą one ulec zmniejszeniu; 1.2 zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: 1.2.1 w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanymi, usługami, dostawami; 1.2.2 gdy nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 1.3 zmianę wymagań technicznych lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego urządzenia z zastrzeżeniem, że zmieniony element będzie posiadał co najmniej takie lub lepsze parametry techniczne jak element zastępowany, z tym zastrzeżenie, że nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, przy czym mogę one ulec zmniejszeniu; 1.4 zmianę wynikającą ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian tych postanowień. 2 Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w niniejszej umowie i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3 Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie Umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki jeżyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 204878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis cz ęści I w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części II w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29268,29
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części III w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek wyposażonych w skaner
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81300,13
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części IV w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa projektorów wraz z ekranem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7317,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części V w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa telewizorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23170,73
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części VI w załączniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa tablic interaktywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7317,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części VII w załaczniku nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów odtwarzaczy CD z głośnikami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19512,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis części VIII w załączniku nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)