| GuidZP400 |
6a0c939f-1192-4352-aa67-a94fb63ef439
|
| Biuletyn |
581756-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
| Regon |
53107800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul.Słoneczna
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
598 428 126
|
| Zamawiajacy fax |
598 428 126
|
| Zamawiajacy email |
mopr@sl.home.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.mopr.slupsk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie pandemii COVID-19
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mopr.slupsk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mopr.slupsk.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nowych laptopów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, drukarek, tablic interaktywnych, projektorów, telewizorów, odtwarzaczy CD z głośnikami w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19
|
| Numer referencyjny |
MOPR.XIII.271.01.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
| Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ:
CZĘŚĆ I – Dostawa laptopów
CZĘŚĆ II - Dostawa komputerów stacjonarnych
CZĘŚĆ III – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
CZĘŚĆ IV – Dostawa drukarek wyposażonych w skaner
CZĘŚĆ V – Dostawa projektorów wraz z ekranem
CZĘŚĆ VI – Dostawa telewizorów
CZĘŚĆ VII – Dostawa tablic interaktywnych
CZĘŚĆ VIII – Dostawa zestawów odtwarzaczy CD z głośnikami
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
377642,27
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamówienie na dodatkowe dostawy udzielone zostanie w trybie wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, a ich celem będzie wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw, pod warunkiem gdy zmiana wykonawcy zobowiązałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów.
|
| Okres w dniach |
20
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
CZĘŚĆ I - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda – Załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz dostaw;
CZĘŚĆ III i IV - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto - Załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz dostaw;
CZĘŚĆ II, V, VI, VII, VIII - Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert-dotyczy części I, III, IV - Załącznik Nr 8 do SIWZ;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego – (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp), zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z
2019 r. poz. 2447) - zamawiający żąda: Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane
dostawy wymagań określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć: - karty
charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. zaoferowanego sprzętu ze
wskazaniem każdego parametru wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia
(Załącznik nr 6 do SIWZ), które umożliwią zweryfikowanie tożsamości oferty z
wymaganiami określonymi przez zamawiającego; - Certyfikat ISO 9001:2000 dla
producenta sprzętu; - Certyfikat ISO 141001 dla producenta sprzętu; - Certyfikat Microsoft,
potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z oferowanym
systemem operacyjnym Windows 10 lub równoważnym; - Deklaracja zgodności CE
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 7 do SIWZ.
3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania.
4) karty charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. zaoferowanego sprzętu ze wskazaniem każdego parametru wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ), które umożliwią zweryfikowanie tożsamości oferty z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,
5) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu,
6) Certyfikat ISO 141001 dla producenta sprzętu,
7) Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z oferowanym systemem operacyjnym Windows 10,
8) Deklaracja zgodności CE.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
. Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy:
1.1 zaistnienie możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych, jeśli nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego; wykonanie dostaw zamiennych nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, przy czym mogą one ulec zmniejszeniu;
1.2 zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:
1.2.1 w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanymi, usługami, dostawami;
1.2.2 gdy nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć.
1.3 zmianę wymagań technicznych lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego urządzenia z zastrzeżeniem, że zmieniony element będzie posiadał co najmniej takie lub lepsze parametry techniczne jak element zastępowany, z tym zastrzeżenie, że nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, przy czym mogę one ulec zmniejszeniu;
1.4 zmianę wynikającą ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian tych postanowień.
2 Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w niniejszej umowie i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3 Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie Umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
jeżyk polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
204878,05
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis cz ęści I w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów stacjonarnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4878,05
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części II w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29268,29
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części III w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek wyposażonych w skaner
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
81300,13
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części IV w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa projektorów wraz z ekranem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7317,07
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części V w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa telewizorów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23170,73
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części VI w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa tablic interaktywnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7317,07
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części VII w załaczniku nr 6 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów odtwarzaczy CD z głośnikami
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19512,20
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
20
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis części VIII w załączniku nr 6 do SIWZ
|
| | |