Dostawa rękawic do Apteki Szpitalnej.

Publication date 2020-09-04
End date 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Działdowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581279-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc28abf4-b225-45bc-baab-e0c721752825
Biuletyn 581279-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31017200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Działdowo
Zamawiajacy kod pocztowy 13-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (023) 6972653
Zamawiajacy fax (023) 6972653
Zamawiajacy email spzoz@konto.pl
Adres strony url www.spzoz-dzialdowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-dzialdowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-dzialdowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic do Apteki Szpitalnej.
Numer referencyjny 26/PN/R/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
Cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) próbki zaoferowanych rękawic w celu potwierdzenia zgodności z wymogami siwz w następujących ilościach: - po 5 par w rozmiarze 7 – zadanie nr 1-5 - po 1 opakowaniu w rozmiarze M – zadanie nr 6-9
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1-4 niniejszej SIWZ, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) b) nastąpiła zmiana nazwy handlowej c) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy d) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie e) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie f) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie g) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań h) w przypadku zmiany stawki podatku VAT oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski; dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Działdowie – e-mail: iodo@spzoz-dzialdowo.pl ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 26/PN/R/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do oferty siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)