Zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5 szt. kserokopiarek mono dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Publication date 2020-09-07
End date 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581540-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5szt. Kserokopiarek Mono (urządzeń wielofunkcyjnych ) w następujących lokalizacjach:
- 4 szt. DUW Wrocław - pl. Powstańców Warszawy 1 ; 50-153 Wrocław
- 1 szt. Delegatura Legnica - ul. F. Skarbka 3; 59-220 Legnica
Serwer wydruków znajduje się w siedzibie głównej DUW we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1.
Urządzenia:
- muszą być wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych do autoryzacji użytkowników, kompatybilny z kartami wykorzystywanymi w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim (Unique 125 KHz);
- muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające wymianę tonera lub dołożenie papieru przez osoby uprawnione;
- muszą mieć możliwość integracji z posiadanym systemem Zarzadzania Wydrukami Documaster, z wykorzystaniem fabrycznego wyświetlacza urządzenia umożliwiającego uwierzytelnienie użytkownika, dostęp do swojej kolejki wydruków, obsługę wydruku poufnego i podążającego, weryfikację praw dostępu, podgląd wydruku na ekranie urządzenia oraz obsługę funkcji drukowania, kopiowania, skanowania wraz z generowaniem raportów rozliczania prac na użytkownika, na dział, na urządzenie.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni:
- montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
- pełne uruchomienie urządzeń i integrację z istniejącym Systemem Zarządzania Wydrukami „ Documaster” posiadanym przez Zamawiającego;
- dokonywanie bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych i konserwacji dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta - jednak nie rzadziej niż co 6 miesięcy.
W oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien podać nazwę producenta oraz model oferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4157de1e-e3ff-470c-9c7f-419f9acfef34
Biuletyn 581540-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Regon 00051437700000
Zamawiajacy adres ulica pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-153
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713406526
Zamawiajacy fax +48713406948
Zamawiajacy email zamowienia@duw.pl
Adres strony url bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr 10/10-2019/OG-FAMI „Wsparcie działań Wojewody Dolnośląskiego w obszarze obsługi obywateli państw trzecich” współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.duw.pl, ezamowienia.duw.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne ezamowienia.duw.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5 szt. kserokopiarek mono dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Numer referencyjny AL-ZP.272-21/20/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i konfiguracją 5szt. Kserokopiarek Mono (urządzeń wielofunkcyjnych ) w następujących lokalizacjach: - 4 szt. DUW Wrocław - pl. Powstańców Warszawy 1 ; 50-153 Wrocław - 1 szt. Delegatura Legnica - ul. F. Skarbka 3; 59-220 Legnica Serwer wydruków znajduje się w siedzibie głównej DUW we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1. Urządzenia: - muszą być wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych do autoryzacji użytkowników, kompatybilny z kartami wykorzystywanymi w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim (Unique 125 KHz); - muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające wymianę tonera lub dołożenie papieru przez osoby uprawnione; - muszą mieć możliwość integracji z posiadanym systemem Zarzadzania Wydrukami Documaster, z wykorzystaniem fabrycznego wyświetlacza urządzenia umożliwiającego uwierzytelnienie użytkownika, dostęp do swojej kolejki wydruków, obsługę wydruku poufnego i podążającego, weryfikację praw dostępu, podgląd wydruku na ekranie urządzenia oraz obsługę funkcji drukowania, kopiowania, skanowania wraz z generowaniem raportów rozliczania prac na użytkownika, na dział, na urządzenie. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: - montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; - pełne uruchomienie urządzeń i integrację z istniejącym Systemem Zarządzania Wydrukami „ Documaster” posiadanym przez Zamawiającego; - dokonywanie bezpłatnych okresowych przeglądów gwarancyjnych i konserwacji dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta - jednak nie rzadziej niż co 6 miesięcy. W oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien podać nazwę producenta oraz model oferowanych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - certyfikat autoryzacyjny producenta oprogramowania Documaster, w celu potwierdzenia posiadanych kompetencji do integracji urządzenia z posiadanym systemem zarządzania wydrukami
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Imię i nazwisko pracownika firmy, na którego jest wystawiony certyfikat autoryzacyjny producenta oprogramowania Documaster.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - dokumenty potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego (np. dokumentacja producenta, karta produktu, podana strona internetowa producenta zawierająca niezbędne informacje potwierdzające parametry oferowanego sprzętu). Zgodnie z zapisami Rozdziału IX ust. 16 tiret 2) SIWZ
Inne dokumenty niewymienione - Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. - Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). - Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z Wykonawców osobno. - Zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z innymi dokumentami, o których mowa w Rozdziale V ust. 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych.przepisami ustawy Pzp. Szczegółowe zmiany opisane są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)