Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego

Publication date 2020-09-08
End date 2020-09-16 00:00:00
Instytucja 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582370-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 429942301, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów zostały określone w zał. nr 4 A-C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-3” i w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. trzy zadania:
Zadanie nr 1 – Dostawa artykułów biurowych
Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego
Zadanie nr 3 – Dostawa papieru
- przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7738c489-c040-4e30-a00f-cef55051a90a
Biuletyn 582370-N-2020
Zamawiajacy nazwa 8 Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 35013887100000
Zamawiajacy adres ulica Kraków
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 136 250
Zamawiajacy fax 261 136 280
Zamawiajacy email balice.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url www.8bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.8bltr.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.8bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 8. Baza Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, 30-901 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego
Numer referencyjny 19/SZKOL/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno – biurowych i sprzętu biurowego dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów zostały określone w zał. nr 4 A-C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1-3” i w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. trzy zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa artykułów biurowych Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego Zadanie nr 3 – Dostawa papieru - przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zadanie nr 1 Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie zadania nr 1, wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spełnieniem przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”. W zakresie zadania nr 1 - co najmniej dwóch należycie wykonanych dostaw materiałów administracyjno - biurowych o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy – w przypadku, gdy zamawiający nie będzie mógł samodzielnie pobrać dokumentu z ogólnodostępnych rejestrów publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw materiałów administracyjno - biurowych z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. V ppkt 1.3. SIWZ – sporządzony zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – „Wykaz wykonanych dostaw – zadanie nr 1”.
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „ Druk Oferta”. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 A do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1”, zał. nr 4 B do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2”, zał. nr 4 C do SIWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3” – w zakresie zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ - „Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu – zadanie nr 2 – jeżeli Wykonawca składa ofertę w zakresie zadania nr 2. 4. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia (o ile dotyczy) - sporządzone np. na podstawie wzoru będącego zał. nr 7 do SIWZ, zgodnie z pkt. V ppkt. 2 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42994230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu biurowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa papieru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)