Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego

Publication date 2020-09-09
End date 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583144-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalności został określony w Zał. nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie jest podzielone na części:
Część I
Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej
w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część II
Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych
w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część III
Dostawa telewizorów w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Część IV
Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio) w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 019e4e5f-7965-4d77-b848-ea04970fb869
Biuletyn 583144-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 77098307000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 414 311
Zamawiajacy fax 598 410 196
Zamawiajacy email sekretariat@pcpr.slupsk.pl
Adres strony url http://bip.pcpr.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pcpr.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pcpr.slupsk.pl/dokumenty/menu/27
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Henryka Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego
Numer referencyjny OR.02.222.2.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może zostać udzielone zamówienie na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalności został określony w Zał. nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na części: Część I Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Część II Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Część III Dostawa telewizorów w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Część IV Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio) w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)w ramach Części I Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, jednej dostawy komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto lub dwóch dostaw na kwotę minimum 25 000,00 zł brutto każda. (Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz dostaw) b)w ramach Części II Dostawa przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów, jednej dostawy laptopów oraz tabletów na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto lub dwóch dostaw na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każda. (Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz dostaw) c)w ramach Części III Dostawa telewizorów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. d)w ramach Części IV Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio): Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 7 do SIWZ). Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 do SIWZ, dostępności dokumentów, o których mowa wyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) zgodnie z ustawą o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1146).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.). Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić: a) jeżeli nastąpi jakiekolwiek opóźnienie w dostawie spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego, b) na skutek działań siły wyższej, 3) W przypadkach określonych w art. 144 ust 1 Pzp, 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e, 5) innych, korzystnych zmian dla Zamawiającego, 6) jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa sprzętu opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do umowy, z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantującego taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia, 6.1) zmiana przedmiotu dostaw, o którym mowa w pkt.6), wymaga zmiany umowy w formie aneksu, 6.2) na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 6), 6.3) cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w umowie. 15.11. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 15.12. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych (laptopy) z oprogramowaniem oraz tabletów dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa telewizorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizorów w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa pozostałego sprzętu audiowizualnego (typu skanery, urządzenia wielofunkcyjne, słuchawki z mikrofonem, projektory i ekrany, odtwarzacze dvd, odtwarzacze audio) w ramach projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)