Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582678-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia:
Pakiet nr 1- Przylepce;
Pakiet nr 2- Plastry opatrunkowe;
Pakiet nr 3- Materiał podtrzymujący;
Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 5- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 6- Opatrunki niejałowe;
Pakiet nr 7- Opatrunki specjalistyczne;
Pakiet nr 8- Opatrunki specjalistyczne;
Pakiet nr 9- Opatrunki jałowych;
Pakiet nr 10- Pakiety opatrunków jałowych;
Pakiet nr 11- Pieluchomajtki, podkłady:
Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe:
Pakiet nr 13- Opatrunki specjalistyczne:
Pakiet nr 14- Pozostałe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6273498b-0da6-444f-bfcb-8fceee613aca
Biuletyn 582678-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Regon 30647200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 989 074
Zamawiajacy fax 257 989 074
Zamawiajacy email zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony url www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.lukow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Łukowie, ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja zamówień publicznych pok nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
Numer referencyjny 20/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia: Pakiet nr 1- Przylepce; Pakiet nr 2- Plastry opatrunkowe; Pakiet nr 3- Materiał podtrzymujący; Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe; Pakiet nr 5- Opatrunki niejałowe; Pakiet nr 6- Opatrunki niejałowe; Pakiet nr 7- Opatrunki specjalistyczne; Pakiet nr 8- Opatrunki specjalistyczne; Pakiet nr 9- Opatrunki jałowych; Pakiet nr 10- Pakiety opatrunków jałowych; Pakiet nr 11- Pieluchomajtki, podkłady: Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe: Pakiet nr 13- Opatrunki specjalistyczne: Pakiet nr 14- Pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga złożenia 1. dokumentów wymienionych w pkt.7-9 Wykazu wymaganych dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, wymaganym od Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i używania (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4), 6. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki do przetestowania należy złożyć wraz z ofertą, dodatkowo powinny zostać one odpowiednio opisane – należy podać numer pakietu i pozycji, której dana próbka dotyczy. W związku z oceną parametrów jakościowych, próbki oraz oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. Brak próbek spowoduje odrzucenie oferty.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla całości zamówienia wynosi 4100 zł. W specyfikacji wadium podzielono na pakiety.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmianę umowy przewidziano w §3 i wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - Przylepce; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2- Plastry opatrunkowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3- Materiał podtrzymujący; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5- Opatrunki niejałowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6- Opatrunki niejałowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7- Opatrunki specjalistyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8- Opatrunki specjalistyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9- Opatrunki jałowych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10- Pakiety opatrunków jałowych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11- Pieluchomajtki, podkłady: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12- Rękawy siatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14- Pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria Ocena techniczna (jakość)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (koszt) pakietu
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)