Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584413-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - 5 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edca0790-5ffe-4b31-a588-52da5bd146d1
Biuletyn 584413-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.skhs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://skhs.eb2b.com.pl/ www.skhs.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W sposób elektroniczny za pomocą Platformy zakupowej https://skhs.eb2b.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 25.10.2018r. Dz. U. z 2018r., poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny DZP/108/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu komputerowego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - 5 pakietów
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zostanie zawarta na okres: a) Pakiet 1, 2, 4, 5 - Umowa zostanie zawarta na okres 1 miesiąca od dnia jej zawarcia. b) Pakiet 3 - Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od dnia jej zawarcia z tym, że zamówienia na drukarki zostaną złożone w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dla pakietów I, II, III, V - wymagane oświadczenie o CE lub deklaracja CE (w przypadku deklaracji dopuszczamy język angielski). 2. Dla pakietu III - wymagane oświadczenie o ISO/IEC 19752, ISO 9001, ISO 14001 lub deklaracja ISO/IEC 19752, ISO 9001, ISO 14001 (w przypadku deklaracji dopuszczamy język angielski), oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta. Wykonawca musi posiadać ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty. 3. Dla pakietów I, II, III, V - wymagamy zgodności z Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, potwierdzoną oświadczeniem lub deklaracją (w przypadku deklaracji dopuszczamy język angielski). Celem tego wymogu jest promowanie produktów, które zmniejszają ilości substancji niebezpiecznych przenikających do środowiska z odpadów elektrycznych i elektronicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Zmiana ceny określona powyżej może nastąpić tylko po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego; b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy; g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń). h) Zmiana umowy w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić; 5. Strony ustalają, że postanowienia w ust. 4 w zakresie zmiany umowy mogą być dostosowywane pod względem językowym, stylistycznym na potrzeby prawidłowego sporządzenia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres 1 miesiąca od dnia jej zawarcia.
Zalacznik krotki opis Komputery i monitory poleasingowe - 100 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres 1 miesiąca od dnia jej zawarcia.
Zalacznik krotki opis Notebooki - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od dnia jej zawarcia z tym, że zamówienia na drukarki zostaną złożone w terminie do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Drukarki i materiały eksploatacyjne - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres 1 miesiąca od dnia jej zawarcia.
Zalacznik krotki opis oprogramowanie biurowe - 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres 1 miesiąca od dnia jej zawarcia.
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy - 5 pozycji asortymentowych
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)