Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584395-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim.
3.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych”.
3.3 Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
3.4 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, rozładunek, ustawienie, instalację i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
3.5 Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub równoważny, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą o wyrobach medycznych.
3.6 Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2020 roku, nieużywany, kompletny, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim.
3.7 Wykonawca dostarczy oferowany sprzęt do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46 na własny koszt i ryzyko, w dni robocze w godz. 8:00-14:00.
3.8 Urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
1 Podnośnik pacjenta szt 2
2 Parawan mobilny 3-skrzydłowy szt 6
3 Materac zmiennociśnieniowy z pompą szt 7

1 Wózek inwalidzki szt. 2
2 Wózek toaletowo-prysznicowy szt 4
3 Koncentrator tlenu szt 5
4 Waga osobowa ze wzrostomierzem szt 1
5 Stolik do rozwożenia leków szt 3

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ecce915-a5fb-47d6-9c48-cb0bd7f8cafe
Biuletyn 584395-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 58444840000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 42404
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy email spzozmc@interia.pl
Adres strony url https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
Numer referencyjny 21/2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 3.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych”. 3.3 Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 3.4 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, rozładunek, ustawienie, instalację i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. 3.5 Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub równoważny, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą o wyrobach medycznych. 3.6 Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2020 roku, nieużywany, kompletny, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim. 3.7 Wykonawca dostarczy oferowany sprzęt do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46 na własny koszt i ryzyko, w dni robocze w godz. 8:00-14:00. 3.8 Urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. 1 Podnośnik pacjenta szt 2 2 Parawan mobilny 3-skrzydłowy szt 6 3 Materac zmiennociśnieniowy z pompą szt 7 1 Wózek inwalidzki szt. 2 2 Wózek toaletowo-prysznicowy szt 4 3 Koncentrator tlenu szt 5 4 Waga osobowa ze wzrostomierzem szt 1 5 Stolik do rozwożenia leków szt 3
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza);
Inne dokumenty niewymienione 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty. 3) Wypełniony „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych – wymaganych”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 4) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu, kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane parametry celem potwierdzenia jego parametrów zgodnie z opisem przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich części.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.1 Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit. a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. 16.2 Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 16.3 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 16.4 Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Formularza asortymentowo-cenowy nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1 Podnośnik pacjenta szt 2 2 Parawan mobilny 3-skrzydłowy szt 6 3 Materac zmiennociśnieniowy z pompą szt 7
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Formularza asortymentowo-cenowy nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1 Wózek inwalidzki szt. 2 2 Wózek toaletowo-prysznicowy szt 4 3 Koncentrator tlenu szt 5 4 Waga osobowa ze wzrostomierzem szt 1 5 Stolik do rozwożenia leków szt 3
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)