GuidZP400 |
4e246377-7e95-443a-a830-d433c9a586fb
|
Biuletyn |
583504-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
Regon |
11263946002990
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
Adres strony url |
https://amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie; 31-155 Kraków ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-OK.2610.446.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów firmowych na potrzeby OR Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie, w tym: 50 szt. saperek wojskowych, 100 szt. kart przetrwania, 40 szt. koców z polaru.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 – Saperka wojskowa
Część 2 – Karta przetrwania
Część 3 – Koc z polaru
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
W sekcji II.8 wskazano maksymalny termin wykonania zamówienia - maksymalnie 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez
Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ .
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Strony dopuszczają zmianę umowy, jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na: przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, niewykorzystania kwoty brutto umowy określonej w § 1 ust. 4 - maksymalnie do trzech miesięcy licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. siłę wyższą.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, wpływających na należyte wykonanie umowy. Skutkiem tych zmian, może być zmiana terminu umowy o czas wystąpienia zdarzeń lub sposobu realizacji umowy, określonych w protokole konieczności wskazującym wystąpienie zdarzeń losowych, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Ewentualne wystąpienie zdarzeń, które skutkowałoby przesunięciem terminu zakończenia umowy, nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa;
2. Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania.
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Ogólnego, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP, ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników.
11. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia Ogólnego, celem realizacji Pani/Pana uprawnień wskazanych pkt 8 i 10 powyżej oraz do uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia Ogólnego, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Saperka wojskowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
SAPERKA WOJSKOWA DUŻA- po rozłożeniu minimum 60 cm długości, składana na 3 części, z funkcją kilofa, ostrze (łopata) z jednej strony wykończona ząbkami stanowiącymi piłę. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor khaki lub czarny, pakowana w pokrowiec z wodoodpornego materiału - dobrej jakości. Na saperce brak innych niż logo AMW napisów i znaków.
Rozmiar: rozłożona saperka min. 60 cm długości,
Kolor saperki i pokrowca: khaki lub czarny,
Materiał: saperka ze stali nierdzewnej,
Znakowanie: grawer na trzonku - pełny logotyp AMW
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Karta przetrwania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
KARTA PRZETRWANIA w etui, wykonana ze stali nierdzewnej, posiadająca 12 różnych elementów. Narzędzie wielofunkcyjne zawierające: otwieracz do konserw, nóż, otwieracz do butelek, miarkę, klucz oczkowy (4 rozmiary), klucz do nakrętek motylkowych, piłę, kątomierz, klucz płaski (2 rozmiary), klucz do zaginania drutu.
Rozmiar przedmiotu: min. 8 x 5,5 x 0,3 cm,
Kolor etui: czarne lub granatowe,
Kolor karty: szary/srebrny.
Materiał: etui wykonane z ekoskóry lub materiału welurowego, karta wykonana ze stali nierdzewnej.
Znakowanie: grawer po jednej stronie karty - logotyp AMW lub strona internetowa www.amw.com.pl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Koc z polaru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: minimum 14 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego, maksimum 21 dni od dnia akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
KOC Z POLARU w kolorze granatowym. Estetycznie obszyty - obszycie w tym samym kolorze co koc. Do koca dołączony specjalny pasek z uchwytami do noszenia wykonany z trwałego i estetycznego materiału w kolorze granatowym lub czarnym. Zapakowany w pokrowiec dobrej jakości i/lub w pudełko.
Wymiary koca: 180 cm x 120 cm,
Kolor: granatowy,
Materiał: poliester/polar,
Znakowanie: pełny logotyp AMW- Nadruk termotransferowy (1 kolor) na pasku/uchwycie do noszenia
|
| |