Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583238-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część:- Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ;- Zestawienie Wyposażenia - Załącznik nr 9 do SIWZ; Wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12108c91-6c19-4ba2-a0ba-9c2f78a91f93
Biuletyn 583238-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 07218174100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url https://bip.um.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.um.bielsko.pl lub https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.um.bielsko.pl lub https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej - podpisanych własnoręcznym podpisem (osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera) na adres Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl.Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej
Numer referencyjny ZP.271.2.125.2020.KŁP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 31 przy ul. Zapłocie Duże 1 w Bielsku-Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część:- Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ;- Zestawienie Wyposażenia - Załącznik nr 9 do SIWZ; Wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia do 20.11.2020 r. Zamawiający udostępni pomieszczenia w zakresie kompletnej dostawy, montażu wraz z ustawieniem nie wcześniej niż 16 listopada 2020 r. Dokładny termin dostawy i montażu Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jedną (1) dostawę wraz z montażem wyposażenia meblowego za kwotę co najmniej 40.000 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia powyższe dokumenty, o których mowa w ppkt 1), również w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Dowody, o których mowa w pkt. 1, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a; UWAGA: 1) Wzór wykazu dostaw, stanowiący Załącznik nr 7 do . SIWZ, przekazany zostanie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej tj. za pośrednictwem poczty e-mail lub platformy) wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 4) Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały zrealizowane należycie, jest szerszy od określonego przez Zamawiającego w Części V pkt III ppkt 3 nin. SIWZ, należy w wykazie dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do nin. SIWZ, podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi warunku określonego przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Formularz wyceny (w oryginale) stanowiący Załącznik obligatoryjny nr 1b do SIWZ 4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami,– w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje mozliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 16 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)