Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582573-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 486100007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno, która będzie wskazywać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym, handlowym, usługowym i użyteczności publicznej – szacunkowo około 22 000 obiektów. Inwentaryzacja zostanie wykonana z wykorzystaniem metody stanowiącej połączenie metody rejestrowej z innymi metodami pozwalającymi
na jednoznaczną identyfikację źródła ciepła i sposobu ogrzewania budynku lub lokalu. Zamówienie obejmuje również raport końcowy z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz działania informacyjno – promocyjne skierowane do mieszkańców gminy Piaseczno, które mają polegać na doinformowaniu lokalnej społeczności
o planowanych przez gminę działaniach inwentaryzacyjnych, sposobie pozyskiwania danych oraz planowanym terminie prac. Wykonawca zadania będzie zobowiązany m.in. do rekrutacji i szkolenia ankieterów, wykonania oraz dystrybucji materiałów promocyjnych, opracowania ankiet, przygotowania systemu do realizacji wywiadów z pominięciem bezpośredniego kontaktu, utworzenia bazy danych oraz opracowania raportu podsumowującego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 769b9603-b491-4b5a-8ede-bfea5d382495
Biuletyn 582573-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 15891289000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Budżet Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 pokój 75 kancelaria parter
Nazwa nadana zamowieniu Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
Numer referencyjny 84/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno, która będzie wskazywać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym, handlowym, usługowym i użyteczności publicznej – szacunkowo około 22 000 obiektów. Inwentaryzacja zostanie wykonana z wykorzystaniem metody stanowiącej połączenie metody rejestrowej z innymi metodami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację źródła ciepła i sposobu ogrzewania budynku lub lokalu. Zamówienie obejmuje również raport końcowy z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz działania informacyjno – promocyjne skierowane do mieszkańców gminy Piaseczno, które mają polegać na doinformowaniu lokalnej społeczności o planowanych przez gminę działaniach inwentaryzacyjnych, sposobie pozyskiwania danych oraz planowanym terminie prac. Wykonawca zadania będzie zobowiązany m.in. do rekrutacji i szkolenia ankieterów, wykonania oraz dystrybucji materiałów promocyjnych, opracowania ankiet, przygotowania systemu do realizacji wywiadów z pominięciem bezpośredniego kontaktu, utworzenia bazy danych oraz opracowania raportu podsumowującego.
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji : do 10 grudnia 2020r (w/g kryterium)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi powyżej kwoty 50 000,00 zł brutto w zakresie wykonania inwentaryzacji źródeł ciepła lub inwentaryzacji źródeł ciepła w ramach opracowania programu ograniczenia niskiej emisji bądź planu gospodarki niskoemisyjnej wzór wykazu (załącznik nr 3 do SIWZ) Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1ppkt 5a SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - wykazu dostaw wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi powyżej kwoty 50 000,00 zł brutto w zakresie wykonania inwentaryzacji źródeł ciepła lub inwentaryzacji źródeł ciepła w ramach opracowania programu ograniczenia niskiej emisji bądź planu gospodarki niskoemisyjnej (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium wadium w wysokości 2000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może ulec zmianie w drodze obustronnego podpisania aneksu, w przypadku zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności uzasadniających jej zmianę. Ww. okoliczności mają być niezależne od Wykonawcy i jednocześnie nie mogą występować w dniu podpisania umowy. Przykładowe okoliczności umożliwiające zmianę umowy to: zaostrzenie zakazów wynikających z trwającego stanu epidemii w zakresie niewystępującym od marca 2020 r. Zmiana nie może obejmować ceny zamówienia. Istnieje możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania, przy czym termin ten nie może być późniejszy niż 10 grudnia 2020 r. Wyznaczenie terminu realizacji zadania po 10 grudnia 2020 r. będzie możliwe jedynie przy zmianie stanowiska Województwa Mazowieckiego w zakresie terminów realizacji umów podpisanych w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020. Istnieje możliwość określenia innego zakresu danych inwentaryzacyjnych, o ile nastąpi zmiana stanowiska Województwa Mazowieckiego w zakresie danych inwentaryzacyjnych, o których mowa w § 1 pkt. 1 lit b Uchwały nr 419/119/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu udzielenia i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)