GuidZP400 |
769b9603-b491-4b5a-8ede-bfea5d382495
|
Biuletyn |
582573-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
|
Regon |
15891289000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piaseczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 70 17 654, 70 17 655
|
Zamawiajacy fax |
022 70 17 692
|
Zamawiajacy email |
rzp@piaseczno.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Budżet Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piaseczno.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 pokój 75 kancelaria parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno
|
Numer referencyjny |
84/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie miasta i gminy Piaseczno, która będzie wskazywać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym, handlowym, usługowym i użyteczności publicznej – szacunkowo około 22 000 obiektów. Inwentaryzacja zostanie wykonana z wykorzystaniem metody stanowiącej połączenie metody rejestrowej z innymi metodami pozwalającymi
na jednoznaczną identyfikację źródła ciepła i sposobu ogrzewania budynku lub lokalu. Zamówienie obejmuje również raport końcowy z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz działania informacyjno – promocyjne skierowane do mieszkańców gminy Piaseczno, które mają polegać na doinformowaniu lokalnej społeczności
o planowanych przez gminę działaniach inwentaryzacyjnych, sposobie pozyskiwania danych oraz planowanym terminie prac. Wykonawca zadania będzie zobowiązany m.in. do rekrutacji i szkolenia ankieterów, wykonania oraz dystrybucji materiałów promocyjnych, opracowania ankiet, przygotowania systemu do realizacji wywiadów z pominięciem bezpośredniego kontaktu, utworzenia bazy danych oraz opracowania raportu podsumowującego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48610000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji : do 10 grudnia 2020r (w/g kryterium)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 usługi powyżej kwoty 50 000,00 zł brutto w zakresie wykonania inwentaryzacji źródeł ciepła lub inwentaryzacji źródeł ciepła w ramach opracowania programu ograniczenia niskiej emisji bądź planu gospodarki niskoemisyjnej wzór wykazu (załącznik nr 3 do SIWZ)
Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Cz. Va pkt 1ppkt 5a SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda:
- wykazu dostaw wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi powyżej kwoty 50 000,00 zł brutto w zakresie wykonania inwentaryzacji źródeł ciepła lub inwentaryzacji źródeł ciepła w ramach opracowania programu ograniczenia niskiej emisji bądź planu gospodarki niskoemisyjnej (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów;
4) ewentualne pełnomocnictwa.
5) dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
wadium w wysokości 2000 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może ulec zmianie w drodze obustronnego podpisania aneksu, w przypadku zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności uzasadniających jej zmianę. Ww. okoliczności mają być niezależne
od Wykonawcy i jednocześnie nie mogą występować w dniu podpisania umowy. Przykładowe okoliczności umożliwiające zmianę umowy to: zaostrzenie zakazów wynikających z trwającego stanu epidemii
w zakresie niewystępującym od marca 2020 r. Zmiana nie może obejmować ceny zamówienia. Istnieje możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania, przy czym termin ten nie może być późniejszy niż
10 grudnia 2020 r. Wyznaczenie terminu realizacji zadania po 10 grudnia 2020 r. będzie możliwe jedynie przy zmianie stanowiska Województwa Mazowieckiego w zakresie terminów realizacji umów podpisanych w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020. Istnieje możliwość określenia innego zakresu danych inwentaryzacyjnych, o ile nastąpi zmiana stanowiska Województwa Mazowieckiego w zakresie danych inwentaryzacyjnych, o których mowa w § 1 pkt. 1 lit b Uchwały nr 419/119/20 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu udzielenia i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
|
IV 4 5 okres |
30
|