Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu” w ramach: Zadanie 2. Utrzymanie żłobka

Publication date 2020-09-16
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586044-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu.
2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące pakiety:

Pakiet 1 - Dostawa artykułów mlecznych
Pakiet 2 - Dostawa artykułów spożywczych
Pakiet 5 - Dostawa warzyw i owoców
Pakiet 6 - Dostawa pieczywa
Pakiet 7 – Dostawa ryb

3. Miejscem dostaw FRANCO jest Żłobek Miejski przy Alei Tysiąclecia 21, 78-600 Wałcz.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

UWAGA!
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze zm.)
5. Realizacja przedmiotu zamówienia jest uzależniona od posiadania środków na koncie projektu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99f9a34b-8b4e-4801-8369-1886637beeca
Biuletyn 586044-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska
Regon 52712100000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 672 584 471,
Zamawiajacy fax 672 582 618
Zamawiajacy email kontakt@umwalcz.pl,
Adres strony url www.bip.gminawalcz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32-K001/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.walcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost, kurierem, osobiście itp.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1; 78-600 Wałcz
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu” w ramach: Zadanie 2. Utrzymanie żłobka
Numer referencyjny IRP.271.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące pakiety: Pakiet 1 - Dostawa artykułów mlecznych Pakiet 2 - Dostawa artykułów spożywczych Pakiet 5 - Dostawa warzyw i owoców Pakiet 6 - Dostawa pieczywa Pakiet 7 – Dostawa ryb 3. Miejscem dostaw FRANCO jest Żłobek Miejski przy Alei Tysiąclecia 21, 78-600 Wałcz. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA! Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 4. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze zm.) 5. Realizacja przedmiotu zamówienia jest uzależniona od posiadania środków na koncie projektu
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm), dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli powoduje to zwiększenie bądź obniżenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź obniżenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 11. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 10 powyżej, mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron, drogą wprowadzenia aneksu do umowy. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadkach zmian: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca złoży wniosek, w którym wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)