„Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Publication date 2020-09-16
End date 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585735-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””:

• Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem i myszą -122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –słuchawki – 122 sztuki,
• Sprzęt audiowizualny –telewizor – 2 sztuki.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikację techniczną zawiera SIWZ.
3) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia:
a) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych,
b) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła,
c) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia
i pracy do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany,
d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4) Wymagane minimalne warunki gwarancji:
a) gwarancja producenta realizowana musi być przez producenta lub autoryzowany serwis producenta,
b) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego,
3) udzielona gwarancja zapewnia:
a) dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii,
b) świadczenie usług serwisowych w miejscu instalacji urządzenia przez cały okres gwarancji oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek,
c) dostępność wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 10 -18 przez cały rok
w języku polskim
d) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji,
e) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu,
5) Wymagania dotyczące dostarczenia towaru:
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku.
b) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Prawo opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji
i powiększyć ilość komputerów określonych w SIWZ jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy.
2. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego
w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie
na komputery przenośne (laptopy) z oprogramowaniem i myszą oraz sprzęt audiowizualny –słuchawki.
2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe,
3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy,
4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówienia opcjonalnego),
5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji
na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. Do obliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i ceny wskazane w Ofercie.
3. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP oraz nie wymaga aneksowania umowy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9cfe25e-dd24-4c09-a36a-3944438db27d
Biuletyn 585735-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 29108148700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrzosowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 200 17 19
Zamawiajacy fax 41 344 37 49
Zamawiajacy email pcpr@powiat.kielce.pl
Adres strony url pcprkielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020, w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowa, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych i w interesie ogólnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, poziom 0, pokój nr 36 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
Numer referencyjny 26.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowania zadań w trybie zdalnego nauczania w tym: zakup laptopów z oprogramowaniem i myszą oraz sprzętu audiowizualnego: telewizorów i słuchawek w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19””: • Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem i myszą -122 sztuki, • Sprzęt audiowizualny –słuchawki – 122 sztuki, • Sprzęt audiowizualny –telewizor – 2 sztuki. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikację techniczną zawiera SIWZ. 3) Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: a) podane w niniejszej specyfikacji parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza oferty urządzeń o parametrach technicznych wyższych, b) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku, pochodzić z legalnego źródła, c) przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, d) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 4) Wymagane minimalne warunki gwarancji: a) gwarancja producenta realizowana musi być przez producenta lub autoryzowany serwis producenta, b) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego, 3) udzielona gwarancja zapewnia: a) dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego na następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii, b) świadczenie usług serwisowych w miejscu instalacji urządzenia przez cały okres gwarancji oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek, c) dostępność wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 10 -18 przez cały rok w języku polskim d) udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji, e) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu, 5) Wymagania dotyczące dostarczenia towaru: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku. b) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku, wniesienia, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Prawo opcji: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość komputerów określonych w SIWZ jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy. 2. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie na komputery przenośne (laptopy) z oprogramowaniem i myszą oraz sprzęt audiowizualny –słuchawki. 2) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, 3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w czasie obowiązywania umowy, 4) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówienia opcjonalnego), 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. Do obliczenia wartości dostawy w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i ceny wskazane w Ofercie. 3. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP oraz nie wymaga aneksowania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, wystarczającym jest z złożenie wraz z ofertą oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, wystarczającym jest z złożenie wraz z ofertą oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na dostawie komputerów (stacjonarnych lub/i laptopów), a wartość każdej z nich wynosiła nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. Spełnianie warunków udziału przez podmioty występujące wspólnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególne warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy – złożone w formie oryginału. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenie oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)