Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej Oprogramowania i systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Instytutu Transportu Samochodowego

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Instytut Transportu Samochodowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586578-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722660007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej Oprogramowania i systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Instytutu Transportu Samochodowego, w tym:

1) usługa usuwania awarii i usterek, zgodnie z § 4 wzoru Umowy oraz
2) usługa utrzymania zgodnie z § 5 wzoru Umowy,
3) usługa wykonania modyfikacji zgodnie z § 6 wzoru Umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3354004b-d8e3-408b-acc6-0e57545ebc35
Biuletyn 586578-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Transportu Samochodowego
Regon 00012769200000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224385400,
Zamawiajacy fax +48224385401
Zamawiajacy email katarzyna.radecka@its.waw.pl,
Adres strony url www.its.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.its.waw.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Transportu Samochodowego, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej Oprogramowania i systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Instytutu Transportu Samochodowego
Numer referencyjny SZ0-222/63/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej Oprogramowania i systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Instytutu Transportu Samochodowego, w tym: 1) usługa usuwania awarii i usterek, zgodnie z § 4 wzoru Umowy oraz 2) usługa utrzymania zgodnie z § 5 wzoru Umowy, 3) usługa wykonania modyfikacji zgodnie z § 6 wzoru Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72266000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj.: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku konieczności wprowadzenia spersonalizowanych pod kątem Instytutu Transportu Samochodowego ewentualnych modyfikacji lub ulepszeń Systemu SIMPLE.ERP, wymagających opracowania rozwiązań nietypowych, wykraczających poza zakres umowy podstawowej, wynikłych wskutek zmiany regulaminów i zarządzeń wewnętrznych, lub innych potrzeb Zamawiającego. Wartość udzielonych zamówień nie może przekroczyć 27% wartości zamówienia podstawowego
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich. /
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 11 ust. 1 zdanie drugie. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 Pzp. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, tj.: podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość, o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U z 2018 r. poz. 2177). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz dokumenty świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U z 2018 r. poz. 2215 z późn. zm.). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 3. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ustępie 3, każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem Umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. 5. Zamawiający nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia ani też nie będzie zobowiązany do uznania żądania Wykonawcy w tym zakresie, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)