„Zakup i wdrożenie GIS – systemu informacji geograficznej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – etap II"

Publication date 2020-09-18
End date 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Miasto Sulejówek
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586714-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722121000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego systemu techniczno-informatycznego, umożliwiającego efektywne zarządzenia majątkiem sieciowym Miasta Sulejówek (sieci wodociągowe i kanalizacyjne wraz z obiektami) oraz prowadzenie w przyszłości stałego nadzoru (monitoringu) i diagnostyki pracy systemu dystrybucji wody oraz systemu kanalizacyjnego na terenie Miasta Sulejówek.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż sprzętu pomocniczego, w tym: serwera do obsługi systemu GIS i modelowania, macierzy dyskowej do archiwizacji danych oraz 2 tabletów do obsługi systemu GIS mobilnego.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do zarządzania majątkiem sieciowym Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku”, wykonany przez mgr inż. Michała Jeziorka oraz mgr inż. Wacława Niedziałka, stanowiący załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 390760e1-35e1-4bf2-b77d-17d3715777d9
Biuletyn 586714-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Sulejówek
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7606230
Zamawiajacy fax 22 7606213
Zamawiajacy email zamowienia@umsulejowek.pl
Adres strony url www.sulejowek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 2.3. „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”, II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.sulejowek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.sulejowek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejowek
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i wdrożenie GIS – systemu informacji geograficznej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – etap II"
Numer referencyjny W.PRP.271.25.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego systemu techniczno-informatycznego, umożliwiającego efektywne zarządzenia majątkiem sieciowym Miasta Sulejówek (sieci wodociągowe i kanalizacyjne wraz z obiektami) oraz prowadzenie w przyszłości stałego nadzoru (monitoringu) i diagnostyki pracy systemu dystrybucji wody oraz systemu kanalizacyjnego na terenie Miasta Sulejówek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż sprzętu pomocniczego, w tym: serwera do obsługi systemu GIS i modelowania, macierzy dyskowej do archiwizacji danych oraz 2 tabletów do obsługi systemu GIS mobilnego. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do zarządzania majątkiem sieciowym Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku”, wykonany przez mgr inż. Michała Jeziorka oraz mgr inż. Wacława Niedziałka, stanowiący załączniku nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-12T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu GIS – systemu informacji geograficznej o wartości min. 150.000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) Ppkt. 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Czy wadium 1
Wadium 2.000,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Terminy realizacji Przedmiotu Umowy mogą ulec zmianie w przypadku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia; 2) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 3) działania siły wyższej oraz zaistnienia innych czynników niezależnych od Stron, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl*; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i wdrożenie GIS – systemu informacji geograficznej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – etap II” – W.PRP.271.25.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)