GuidZP400 |
cad41f58-7abc-4e41-9fbd-dbc70bb1ad9f
|
Biuletyn |
587182-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego
|
Regon |
27545800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świerkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otrębusy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-805
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
222 088 888
|
Zamawiajacy fax |
222 088 800
|
Zamawiajacy email |
zp@mazowsze.waw.pl
|
Adres strony url |
https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.mazowsze.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-zamowienia/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PZLPiT "Mazowsze"ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
|
Numer referencyjny |
2020/5
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-05T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wyposażenia wnętrz o powierzchni min. 70m2 oraz o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każda z usług;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII, składa wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ,
3. Inne dokumenty składane przez Wykonawców:
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy
z wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII, składa wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ,
3. Inne dokumenty składane przez Wykonawców:
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy
z wykonawców.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osobę uprawnioną, następujące dokumenty:
1) Formularz oferty - Załącznik nr 6 do SIWZ,
2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ,
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność,
5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII Podrozdział 1 ust. 3 SIWZ,
12. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianych w SIWZ dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że opakowanie zewnętrzne będzie zawierało dodatkowe oznaczenie „ZMIANA”. Wycofanie złożonej oferty następuje przed upływem terminu do składania ofert i następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana nazwy, adresu, statusu firmy;
b) zmiana wynikająca z omyłek rachunkowych lub pisarskich,
c) zmiana urzędowej wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
d) zmiana terminu realizacji zamówienia cząstkowego z uwagi na:
- konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna
w celu prawidłowego wykonania umowy;
- okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
- okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 28 września 2020 r. do godz. 10:00
w formie pisemnej - w siedzibie Zamawiającego ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria). Oferty można składać wyłącznie w godzinach 8.15 - 16.00;
2. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 września 2020 r. o godz. 10:30 r. w siedzibie Zamawiającego ul. Świerkowa 2, 05 – 805 Otrębusy, budynek „Matecznik”, I p (Kancelaria).
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający
1) poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach, jeżeli były wymagane.
|