GuidZP400 |
147023b6-328e-4806-b907-51b6c909b777
|
Biuletyn |
587414-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowa Sól - Miasto
|
Regon |
97077028000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 590 300
|
Zamawiajacy fax |
684 590 358
|
Zamawiajacy email |
zampub@nowasol.pl
|
Adres strony url |
www.nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowasol.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowasol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
|
Numer referencyjny |
ZO.271.22.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych i tapicerowanych, krzeseł biurowych, regałów magazynowych, ławy, stolika kawowego oraz stolików składanych oraz fotela sternika łodzi motorowodnej z wyposażeniem do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
2. Zamówienie jest podzielone na pięć części: część nr 1 obejmuje dostawę mebli biurowych, wieszaków i regałów magazynowych, cześć nr 2 obejmuje dostawę krzeseł biurowych, część nr 3 obejmuje dostawę mebli tapicerowanych, cześć nr 4 obejmuje dostawę ławy, stolika kawowego oraz stolików składanych, część nr 5 obejmuje dostawę fotela sternika łodzi motorowodnej z wyposażeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229,1089 i 1132) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu z wyjątkiem przypadku, gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy ze względu na:
a) przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający,
b) siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne
o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,
Przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić o okres trwania tych okoliczności, a jeżeli okres ten wywołał kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, także o okres niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy lub zwiększenia lub zmniejszenia części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawcy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i ust. 2.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble biurowe, wieszaki i regały magazynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli fabrycznie nowych: szaf aktowych - 5 sztuk, biurka z kontenerem i dostawką do biurka - 1 komplet, półki ściennej - 1 sztuka, stolika kwadratowego - 1 sztuka, biurka z kontenerem - 1 komplet, regału – 1 sztuka, wieszaków – 3 sztuki, regału magazynowego - 4 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
krzesła biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych krzeseł dostawnych - 3 sztuki, krzesła biurowego obrotowego do komputera - 1 sztuka, krzesła biurowego obrotowego - 3 sztuki, hokerów obrotowych - 2 sztuki oraz krzeseł konferencyjnych, składanych - 30 sztuk do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
meble tapicerowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych mebli tapicerowanych: narożnik - 1 sztuka oraz fotele - 3 sztuki, do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ława, stolik kawowy oraz stoliki składane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej ławy - 1 sztuka, stolika kawowego - 1 sztuka oraz 5 sztuk sztuk stolików składanych do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń budynku Centrum Informacji Turystycznej przy
ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
fotel sternika łodzi motorowodnej z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowego jednego fotela sternika łodzi motorowodnej wraz z wyposażeniem do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
|
| |