Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania.

Publication date 2020-09-21
End date 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
Miejscowość Kotlin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Bielizna pościelowa,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587288-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000003, 331000001, 395120004, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
Zadanie nr 3 dostawa pościeli
Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c29bd15f-027c-4f9a-bda8-a9592195fa03
Biuletyn 587288-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
Regon 29456200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kotlin
Zamawiajacy kod pocztowy 63-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 7401434, 7401461
Zamawiajacy fax 62 7401 301
Zamawiajacy email dpszakrzew@poczta.onet.pl
Adres strony url email: dpskotlin@powiat-jarocin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.powiat-jarocinski.pl/232,przetargi-ogloszone
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.powiat-jarocinski.pl/232,przetargi-ogloszone
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna. Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych Zadanie nr 3 dostawa pościeli Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
Cpv glowny przedmiot 39000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla zadania I w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 dostaw polegającej na dostawie sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda dla zadania II w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie m.in. mebli i łóżek szpitalnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a)opisów w postaci kart katalogowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta wraz z opisami technicznymi w języku polskim potwierdzające opisane przez Zamawiającego parametry techniczne dla zaoferowanego wyposażenia b)dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę dla pozycji, których dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a)opisów w postaci kart katalogowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta wraz z opisami technicznymi w języku polskim potwierdzające opisane przez Zamawiającego parametry techniczne dla zaoferowanego wyposażenia b)dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę dla pozycji, których dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/ 2) Załącznik cenowo - asortymentowy sporządzony zgodnie ze wskazanymi w zał. 3 opis przedmiotu zamówienia z ilościami 3) wypełnioną tabelę parametrów 4) Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 dostawa pościeli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pościeli
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)