GuidZP400 |
c29bd15f-027c-4f9a-bda8-a9592195fa03
|
Biuletyn |
587288-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
|
Regon |
29456200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kotlin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
62 7401434, 7401461
|
Zamawiajacy fax |
62 7401 301
|
Zamawiajacy email |
dpszakrzew@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
email: dpskotlin@powiat-jarocin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.powiat-jarocinski.pl/232,przetargi-ogloszone
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.powiat-jarocinski.pl/232,przetargi-ogloszone
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
Zadanie nr 3 dostawa pościeli
Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla zadania I w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 dostaw polegającej na dostawie sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda
dla zadania II w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie m.in. mebli i łóżek szpitalnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a)opisów w postaci kart katalogowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta wraz z opisami technicznymi w języku polskim potwierdzające opisane przez Zamawiającego parametry techniczne dla zaoferowanego wyposażenia
b)dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę dla pozycji, których dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
a)opisów w postaci kart katalogowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta wraz z opisami technicznymi w języku polskim potwierdzające opisane przez Zamawiającego parametry techniczne dla zaoferowanego wyposażenia
b)dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) lub innym aktem prawnym implementującym stosowne dyrektywy Rady i rozporządzenia Komisji właściwym dla kraju, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę dla pozycji, których dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/
2) Załącznik cenowo - asortymentowy sporządzony zgodnie ze wskazanymi w zał. 3 opis przedmiotu zamówienia z ilościami
3) wypełnioną tabelę parametrów
4) Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 dostawa pościeli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pościeli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
|
| |