Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"

Publication date 2020-09-22
End date 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Miejscowość Zochcinek
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Bielizna pościelowa,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588250-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 393300004, 351134003, 330000000, 392200000, 395120004, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bba3d76a-bb8a-4f52-a46b-1ffa0fb5f5dc
Biuletyn 588250-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Regon 00030252800000
Zamawiajacy adres ulica Zochcinek 42
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Zochcinek
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158682818
Zamawiajacy email admin@zochcinek.pl
Adres strony url www.zochcinek.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zochcinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Bezpieczna przyszłość
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zochcinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zochcinek.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.zochcinek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemne złożenie ofert na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku - Zochcinek 42, 27-500 Opatów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Numer referencyjny ZP.26.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku w ramach projektu "Bezpieczna przyszłość"
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 16
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku: - wstrzymania dostawy przez Zamawiającego; - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki, które wstrzymały produkcję), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy; Zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu. Wymagane jest oświadczenie producenta.
IV 6 1 sposob udostepniania Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa”, i muszą być dołączone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: „Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”; ponadto wraz z tymi dokumentami należy załączyć w formie opisowej, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń i produktów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa środków higienicznych i do pielęgnacji ciała
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów gospodarstwa domowego oraz artykułów cateringowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa bielizny pościelowej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli i wyposażenia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)