GuidZP400 |
c6b139d5-1264-4b17-aad9-c04057e02c98
|
Biuletyn |
588055-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
www.uck.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk oraz https://uck.pl/przetargi/konkursy.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk oraz https://uck.pl/przetargi/konkursy.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku 80-952, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - parter, pok. 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla UCK.
|
Numer referencyjny |
187/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
16
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o parametrach technicznych określonych w załącznikach nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f, 4g, 4h, 4i, 4j, 4k, 4l, 4m, 4n, 4o i 4p do SIWZ, zwanej dalej „aparaturą”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
489100,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy PZP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ.
5. W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt. VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.
7. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
b. Kopię karty katalogowej Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment i podane zostały parametry techniczne (dotyczy sprzętu medycznego wymienionego w Załącznikach 4a – 4p do SIWZ – w zależności od części na którą składana jest oferta);
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na platformie zamawiającego, pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
OFERTA W POSTACI ELEKTRONICZNEJ ZA POŚREDNICTWEM https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk 1. Wykonawca celem złożenia oferty rejestruje się na platformie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. WAŻNE! Do założenia konta wymagany jest certyfikat kwalifikowany. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/elearning 2. Ważne! Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, współkonsorcjanta, podmiot trzeci użyczający osoby lub podwykonawców. Ważne!: W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do platformy SmartPZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. 3. Przed terminem składania ofert wykonawca ma możliwość wycofania bądź zmiany oferty (poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowaną ofertę brak możliwość edycji złożonej oferty). Wykonawca loguje się na stronę https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk, wyszukuje dane postępowanie a następnie po przejściu do zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”. Szczegółowe informacje dot. Sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/elearning 4. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji lub elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 5. Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia informuje, że Platforma Portal SmartPZP jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu podpisania czynności złożenia oferty. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Ofertę sporządza się w języku polskim. 8. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz wymagań technicznych wg załącznika nr 5 do SIWZ. 10. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. 11. Zaleca się załączenie przez osoby fizyczne składające ofertę, dokumentów, z których będzie wynikało upoważnienie do podpisania oferty. 12. Wykonawca wskaże w ofercie, które z części zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 13. Informacje zawarte w ofercie, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzegł – nie później niż w terminie składania ofert – że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą „Tajemnica przedsiębiorstwa” (nazwa pliku). Zaleca się, aby dokumenty te były w osobnym pliku. Ponadto Wykonawca powinien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.). 14. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, iż: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640. 2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl. 3. Dane osobowe Wykonawcy są przetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu: a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) dochodzenia ewentualnych roszczeń. 4. Podstawa prawna przetwarzania przez UCK danych osobowych Wykonawcy: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z którego treścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych, jeśli jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z udziałem Wykonawcy. 5. Dane osobowe Wykonawcy mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, b) podmiotom współpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowego procesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującym UCK w umożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług: • teleinformatycznych, • księgowych, • prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniu należnych roszczeń - w przypadku ich wystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym), • kurierskich i pocztowych, • archiwizacyjnych, • związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, c) osobom upoważnionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym, e) organowi założycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku ze sprawowaniem nadzoru właścicielskiego nad UCK, f) innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawność postępowania. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeśli celem przetwarzania danych Wykonawcy jest dochodzenie roszczeń, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane Wykonawcy są usuwane lub poddawane anonimizacji. 7. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 8. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. 9. Wykonawcy przysługuje prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uzna, iż ich przetwarzanie narusza unijne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, w skrócie RODO). 10. Dane osobowe Wykonawcy nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20100,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 – Aparat do terapii uciskowej (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4a do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – Wanna do masażu wirowego kończyn górnych (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4b do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 – Mobilne elektromiografy z elektrostymulacją (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 – Platforma dynamograficzna (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 – Platforma stabilometryczna (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4e do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 6 – Ergometr eliptyczny (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4f do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 7 – Bieżnia do rehabilitacji onkologicznej (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4g do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 8 – Stepper w pozycji półleżącej (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4h do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
64000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 9 – Ergometr (3 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4i do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 10 – Ergometr z siedziskiem z oparciem (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4j do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 11 – Rotor kończyn górnych (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4k do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 12 – Urządzenie z oporem elastycznym do rehabilitacji przedramienia i nadgarstka (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4l do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
51500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 13 – Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4m do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 14 – Fotel do ćwiczeń oporowych (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4n do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 15 – Bieżnia absorbująca wstrząsy (1 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4o do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 16 – Przenośna lodówko-zamrażarka z systemem monitorowania temperatury (4 szt.)
o parametrach technicznych określonych w załączniku 4p do SIWZ,
|
| |