DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – Część I i II

Publication date 2020-09-22
End date 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Betania"
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587952-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331910005, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości: lampa bakteriobójcza, mata bakteriobójcza, zamgławiacz do dezynfekcji, myjka jednorazowa, stelaż na worki do odpadów, zestaw do sprzątania z mopem, wkłady do mopów, urządzenie do ozonowania, bramka dezynfekcyjna bezdotykowa. Część II - Dostawa łóżek/ tapczanów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 187a7766-e02a-434c-9920-3ee50a72b38c
Biuletyn 587952-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Betania"
Regon 00097998100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Kraśnicka
Zamawiajacy adres numer domu 223
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-718
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 665 585
Zamawiajacy fax 81 4665586 wew. 26
Zamawiajacy email zamowienia@betania.lublin.eu
Adres strony url www.dpsb.bip.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsb.bip.lublin.eu
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – Część I i II
Numer referencyjny DPSB.DAG.342.3.3030
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci I, II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości: lampa bakteriobójcza, mata bakteriobójcza, zamgławiacz do dezynfekcji, myjka jednorazowa, stelaż na worki do odpadów, zestaw do sprzątania z mopem, wkłady do mopów, urządzenie do ozonowania, bramka dezynfekcyjna bezdotykowa. Część II - Dostawa łóżek/ tapczanów.
Cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów kompetencji i uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności techniczne lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.3.1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1a dla części I, załącznika 1b dla części II) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach Podwykonawców (wg załącznika nr 3) - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom. 3. Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 6a dla części I, nr 6b dla części II) będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy stanowiący integralną część umowy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „Betania” w Lublinie; dane adresowe: Al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@betania.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania 5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO, 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C 10. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio przekazała dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas realizacji dostawy od dnia podpisania umowy zaproponowany przez Wykonawcę to 20 dni.
Zalacznik krotki opis W skład zamówienia wchodzą: lampa bakteriobójcza -4szt, mata bakteriobójcza - 20szt, zamgławiacz do dezynfekcji - 2szt., myjka jednorazowa - 12000szt., stelaż na worki do odpadów - 4szt., zestaw do sprzątania z mopem - 2szt., wkłady do mopów - 50szt., urządzenie do ozonowania - 3szt., bramka dezynfekcyjna bezdotykowa - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa łóżek/ tapczanów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny czas realizacji dostawy od dnia podpisania umowy zaproponowany przez Wykonawcę to 20 dni
Zalacznik krotki opis Łóżko/ tapczan - 10szt.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji dostawy od dnia podpisania umowy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)