GuidZP400 |
187a7766-e02a-434c-9920-3ee50a72b38c
|
Biuletyn |
587952-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Betania"
|
Regon |
00097998100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Kraśnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
223
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-718
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 665 585
|
Zamawiajacy fax |
81 4665586 wew. 26
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@betania.lublin.eu
|
Adres strony url |
www.dpsb.bip.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsb.bip.lublin.eu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – Część I i II
|
Numer referencyjny |
DPSB.DAG.342.3.3030
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
I, II
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości: lampa bakteriobójcza, mata bakteriobójcza, zamgławiacz do dezynfekcji, myjka jednorazowa, stelaż na worki do odpadów, zestaw do sprzątania z mopem, wkłady do mopów, urządzenie do ozonowania, bramka dezynfekcyjna bezdotykowa. Część II - Dostawa łóżek/ tapczanów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów kompetencji i uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności techniczne lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.3.1.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1a dla części I, załącznika 1b dla części II) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach Podwykonawców (wg załącznika nr 3) - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom.
3. Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 6a dla części I, nr 6b dla części II) będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy stanowiący integralną część umowy.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „Betania” w Lublinie; dane adresowe: Al. Kraśnicka 223, 20-718 Lublin.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@betania.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO,
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
10. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio przekazała dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny czas realizacji dostawy od dnia podpisania umowy zaproponowany przez Wykonawcę to 20 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
W skład zamówienia wchodzą: lampa bakteriobójcza -4szt, mata bakteriobójcza - 20szt, zamgławiacz do dezynfekcji - 2szt., myjka jednorazowa - 12000szt., stelaż na worki do odpadów - 4szt., zestaw do sprzątania z mopem - 2szt., wkłady do mopów - 50szt., urządzenie do ozonowania - 3szt., bramka dezynfekcyjna bezdotykowa - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa łóżek/ tapczanów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39143110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny czas realizacji dostawy od dnia podpisania umowy zaproponowany przez Wykonawcę to 20 dni
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżko/ tapczan - 10szt.
|
| |